Ska tärnorna ha blommor?
Precis så som fråga lyder
Ska tärnorna ha blommor att hålla i när de går in i kyrkan?
Ska era tärnor ha de?
Precis så som fråga lyder
Ska tärnorna ha blommor att hålla i när de går in i kyrkan?
Ska era tärnor ha de?
MIn tärna hade en liten bukett
En jätteliten. För typ 300 kr kanske med samma rosor som jag har i min
Min tärnas kostade 150:- då var det blommor ur min bukett som gick igen i hennes
Min kommer inte att ha det och det beror inte på kostnade utan hon kommer ändå att hålla min bukett större delen av tiden i kyrkan.
Mina ska ha en enkel ros med något grönt.
En tärna måste ha händerna fria då hon ska ta min bukett när vi ska byta ringar.
Mina tärnor ska ha varsin liten bukett, 7 rosor i varje bukett.
Mina tärnor ska ha varsin ros. Det skulle ju se helt fel ut om en tärna ska ha blomma medan det andra går in/står där tomhänt! Min florist sa att det är praktiskt att tärnorna har någonstans att göra av händerna under vigseln. De är ju också säkert lite nervösa!
samma som mina tärnor ska ha...
Håller med dig.... stilrent och enkelt...
Mina ska ha en orchideblomma i håret istället så de kan hålla min bukett.
Håller med Misstrixie . Min tärna ska ha en liten bukett som matchar min. Känns bekvämare för henne. Det kan vara lite svårt att veta var man skall ha händerna annars. :) Hon har en så liten bukett att det inte kommer bli några problem för henne att hålla min oxå.
Mina ska ha någon liten bukett eller enkel blomma med lite grönt, eftersom de är två kan den ena hålla i båda tärnbuketterna medans den andra håller i min...det blir perfekt! :)
Mina tärnor ska ha vars tre rosor i dom tre färgerna jag ska ha i min bukett. 150:- st.
både två kommer ha två små buketter i samma stil som min!