• Linn Nadine

Skor för breda fötter

Är det någon som har tips på var man kan hitta breda brudskor för små breda fötter med höga vrister. Har storlek 35-36. Jag är dessutom ovan att gå i klackar :o)

Bor i Stockholm och är rätt mobil.

//Linn

• Svar på tråden Skor för breda fötter
  • misstrixie

Jag köpte mina från www.halens.se (finns i mitt galleri) och kunde välja extra vid läst. Har också breda fötter. Mina är slip-in, men det finns en slingback-modell också, som man också kan få med vid läst.

halens.se/ProductPage.aspx&mid=151

halens.se/ProductPage.aspx&mid=151

Helt klart det bästa köpet jag gjort inför bröllopet, de är otroligt söta och hur bekväma som helst.

• maella

Här i Göteborg finn det ett företag som heter bekväma skor, googla och kolla om de har en hemsida man kan hadla från kanske...

• blomstertid

Jag har också ganska breda fötter och är inte heller vad att gå i klackar. Jag har idag varit på Ramona Design (Göteborg) och köpt mig ett par fin fina bröllopsskor! Märket heter Rainbow club och modellen heter Josephine. Jag provade först stl. 38 som är min "vanliga" skostorlek, men då fick inte mina tår plats på bredden. Då jag gick upp till 38.5 och med en partyfeet, från scholl, under främre trampdynorna sitter skorna perfekt! Mitt tipps..

Lycka till!

• junifru08

Om du kan tänka dig ballerina skor så är Vagabonds jättesköna o mjuka, passar bred fot. Är gräddvita med ett band över foten.

• Nattson

Jag rekomenderar också skor från Rainbow club. Jag har breda fötter, och hade en halv storlek "för stora skor" Passade super under hela dagen.

• nicenettis

www.dinsko.se/Dam/Farger/Vit.aspx&page=1&sort=i_but_dat%20DESC

jag har syper breda fötter bruka inte få in tåna ens och hög vrist och dessa kunde jag ha utan de klämde något allt åk och prova de om du har din sko i närheten

Svar på tråden Skor för breda fötter