• sanber

Album med rena svarta blad?!

Hejsan hoppsan!

Är det någon här inne som vet någon internetsida som säljer "vanliga" album med svarta blad i?

Alltså så man kan klistra dit korten själva och skriva med silver/guld penna*?!

Vet inte vart sjutton jag ska leta!?

tacksamn för lite hjälp!

• Svar på tråden Album med rena svarta blad?!
  • weinlove

såg på akademibokhandeln att de hade något liknande. om det var ett album vet jag inte men de hade svarta lite tjockare blad i. vi funderar på att ha denna som gästbok. stod nåt med guldtext på framsidan men vi kommer nog att klistra över vårt monnogram där och så en bild på oss. om du vill kan du ju gå in där, den fanns vid pappershörnan.

• Cissit

Åhléns hade sådana men de har ju ingen onlineförsäljning vad jag vet :/

• Skottdagen2008

Puffar om strl A5 också och inte bara de där 30x30 till scrapbooking.

• Fröken Larsson

Jag hittade ett sådant på tradera i kategorin scrapbooking - album. Kostade inte mycket och var fint.

• Dockan75

Hej,

jag var på ÖB (Överskottsbolaget)i fredags hemma i Lidköping och de hade precis sådana där. I flera storlekar.
    Kolla på ÖB nära dig. Om de inte har kanske de kan ta hem det osv.

Lycka till!

Kram från mig =0)

• sanber

åh! men tack för alla tips!
    Jätte snällt!

Ut på stan å så alltså!

• konichiwa girl

Ordning och reda har ett jättefint album med rena svarta blad. Det är vitt och har silversnirklar på - men det finns fler varianter med rena svarta blad.

• bara jag

Jag hittade också vårt album på ÖB! Billigt! Sen tänkte jag göra den lite mer personlig genom pyssel

Dockan75 skrev 2008-04-21 13:44:04 följande:
    Hej,jag var på ÖB (Överskottsbolaget)i fredags hemma i Lidköping och de hade precis sådana där. I flera storlekar.Kolla på ÖB nära dig. Om de inte har kanske de kan ta hem det osv.Lycka till!Kram från mig =0)
  • gustafmatilda

Jag köpte ett sådant på Åhléns för X antal år sedan. Men kan du hitta på tex ÖB så får du ju ner priset en del!

• Troll-P

Har handlat sådana album på både Ordning & Reda och i en bokhandel, tror det var på Bokia. Fanns i flera storlekar. Billigare på bokhandeln än O&R.

• RosaPärlan

Panduro hobby har säkert

• GME76   080802

Lagerhaus har sådana för 189:- (har för mig att dom kostade så)

• engel79

Köpte ett på Ge-kås i Ullared för 29.95 kr. Smart om du kanske bor i nägheten eller har vägarna förbi

• Skottdagen2008

Hur stora är dem. Jag söker A4 eller A5 strl.

• Vidalila

Ordning och reda och lagerhaus har såna.

• Skottdagen2008

perfekt då ska jag kika där. Hur många blad tror ni de innehåller?

• MsSandra

Jag köpte min på ÖB, men det var bunden i spiral.. tror jag har en bild i mitt galleri (fast där har jag klistrat på en ny framsida så att säga.. den är eg svart också)

Lycka till
    MVH Sandra

PS - den fanns i flera storlekar.. min tror jag kostade 25 spänn eller nått

• sanber
    engel79 skrev 2008-04-30 13:25:38 följande:
    Köpte ett på Ge-kås i Ullared för 29.95 kr. Smart om du kanske bor i nägheten eller har vägarna förbi
    hihihi tack men jag bor i övik - ärväl typ 100 mil till ullared!
    men tack ändå!

ÖB låter ju fulkomligt super!!!
Svar på tråden Album med rena svarta blad?!