• prd

2veckor innan oss....

Fick ett samtal idag om att min pappa ska gifta sig 2v innan oss.
    Dom ska gifta sig borgligt med 2st kompisar som vittnen och min bror+syster(deras gemensamma, dom 20, 18)
    Jag och min syster får tydligen ej vara med vid vigsel, hmmm

Jaha vet inte vad jag ska skriva men blev bara så paff men ändå inte har väntat på att pappa ska komma till skott i många år.
    Jag e självklart glad för deras skull men varför 2v innan oss???
    Och varför får inte jag o min stora syster va me när de andra 2 får va det.

Ha det gött, det va skönt att få skriva av sig lite

• Svar på tråden 2veckor innan oss....
  • BröllopJuli2008

Varför inte ta och fråga dem rakt ut?

• Fenixx

hmm ja lite konstigt att halva syskonskaran får vara med. fråga helt enkelt.

• prd

Ja jag tänkte att jag skulle fråga.
    Får se om jag gör det annars så skiter jag i det eller inte...ja ni förstår säkert
    Just nu e jag bara arg, besviken å fattar ingenting..hehe
    Sa just det till min mor, jaha som vanligt så ska det alltid komma upp något så att jag inte kan få ha min grej...om ni förstår vad jag menar

Vad kommer sen...hehe
    Kanske ska börja sätta ner foten lite mer

• AnnaochHenrik

Jag tycker definitivt att du ska fråga varför inte du och din syster får vara med! är det bara deras gemensamma barn som räknas? Jag hade blivit jättesur om inte jag fått vara med på min pappas bröllop... okej om de inte velat ha några barn alls närvarande, Men halva syskonskaran? Det låter bara knäppt.

Att de gifter sig två veckor innan er kan man ju tycka är lite märkligt, men om de gör det såpass enkelt lär de ju inte "stjäla uppmärksamhet" från er direkt...

• prd

nej jag vet, det e så jag oxå tänker nu när jag sammlat mig lite...hehe

AnnaochHenrik skrev 2008-04-19 16:02:22 följande:
    Jag tycker definitivt att du ska fråga varför inte du och din syster får vara med! är det bara deras gemensamma barn som räknas? Jag hade blivit jättesur om inte jag fått vara med på min pappas bröllop... okej om de inte velat ha några barn alls närvarande, Men halva syskonskaran? Det låter bara knäppt.Att de gifter sig två veckor innan er kan man ju tycka är lite märkligt, men om de gör det såpass enkelt lär de ju inte "stjäla uppmärksamhet" från er direkt...
  • RosaPärlan

Dåligt sätt! Jag blir så frustrerad när jag hör sånt!!! grr
    Det är sånt som skapar framtidsproblem. Nä f-n, säg till dom bara, så får du väl veta varför!!

Svar på tråden 2veckor innan oss....