• MissieA

    några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

    Hoppas att ni hittar en fin lägenhet då som bara är er hehe..

    Ja klänningen kommer säkert bli jättefin med alla ändringar.

  • MissieA

    Ja det är sant, nu kommer allt på en gång men det är värt det om den är fin. Jag hade självklart köpt en lägenhet innan bröllopet och det kanske vi gör om vi hittar nått fint så självklart är det en bra investering.

  • MissieA

    Hej Julia

    När öppnar butiken då? Vad kul att du har lyckats och gör något du tycker om. Ett hur är ett viktigt köp så leta tills ni hittar ett hus som ni tycker om och som passar er hehe Jag har tyvärr inte haft tid med att leta klänning än, det är alltid så mycket när man är ledig men får väl ta tag i det på riktigt efter sommaren. Nu vet jag hur den ska se ut iaf men jag tror inte att jag kommer hitta den i en butik, så hoppas jag inte blir besviken bara. Vi grejar mest med gästlistan nu för känner att det är det jobbigaste med planeringen så vi vill ha det gjort, men oo vad mycket det finns att tänka på. Kommer nog ta lite tid tills vi blir helt nöjda.

    Vad ska du sälja i butiken då??

    Kramar!

  • MissieA

    Det är verkligen olika beroende på vad man vill lägga sina pengar, en del slösar hellre pengar på att resa jorden runt medan andra gör det på en snyggt ny bil hehe det viktiga är att alla är nöjda med sina val..

    Säg till oss när butiken är igång blir kul att kika på hemsidan.

    Vesna tyckte ni om lägenheten??

  • MissieA

    Hejsan alla brudar hur mår ni? Snart är det dags för en del av er och dagarna går så fort Kan tänka mig att det känns bra att dagen snart är här.

    Börjar någon bli nervös??

    Kramar på er!

  • MissieA
    sanidica skrev 2008-05-30 13:27:34 följande:
    Hej MissieA Nej det är 6 veckor kvar men jag är inte nervös ännu...är det normalt?? eller det kanske börjar komma sista veckan..just nu är det bara väntan... Hur går det för dig??Du har börjat i god tid i alla fall... vi hade bara 3 månader på oss men det går om man viill..kramizar
    Hehe ni kanske inte har hunnit bli nervösa än det jag kommer vara nervös för är att alla kommer glo på en den dagen hehe och man måste ju vara så gott som perfekt då.. Är ni färdiga med allt då?

    För mig går det väldigt sakta haha men säkert, min m2bs mamma tycker att vi är galna för att vi vill boka lokal 10-11 månader innan bröllopet och kan inte förstå varför. Så orkar inte vi heller ta tag i det nu när vi planerar inför semestern och annat kul, så vi får nog börja planera på riktigt efter semestern. Men gäsrlistan måste bli färdig under juni för vi ska handla mycket där nere hehe
  • MissieA

    Visste inte att det var billigare i serbien. Då är det säkert billigt var vi köper det med för det är väldigt nära serbien.

    Hur mår ni alla och varför är ni inte aktiva?

  • MissieA
    20080719 skrev 2008-06-12 11:35:28 följande:
    Jag mår bra, har haft min möhippa och håller på att planerar det sista inför bröllopet och avresan den 26 juni, jag längtar!
    oo vad kul vesna Vad gjorde ni på möhippan? Ja nu är det bara 2 veckor kvar, vad snabbt tiden går nu för tiden hehe.
  • MissieA

    Vesna, det låter som en underbar möhippa och verkligen nått i min stil så önskar att jag får en lika rolig möhippa som du. Mina vänner har redan börjat skrämma mig om vad jag ska få göra på min möhippa haha så hoppas det inte blir för farligt.

  • MissieA

    GRATTIS till gekas och melis Vad skönt att ni är klara nu. Hur känns det?

    Melis hur trivs du med att bo i småland än så länge?

  • MissieA

    Vad snabbt det har gått, kan inte förstå att ni redan ska åka ner och snart gifta er. Sååååå kul Om vi inte hörs innan så vill jag önska er lycka till och säga att jag längtar till berättelsen och bilder från alla er brudar.

    Vesna - har du sytt din egen väska? Blev klänningen som du ville ha den?

    Melis - När åker ni ner?

  • MissieA

    Vesna: haha ja utan en stor bil hade det varit svårt att få med sig allt. Vad kul att du är nöjd med klänningen. Lägg in lite bilder så vi får se din snygga väska. Börjar du bli nervös?

  • MissieA

    Brudar jag behöver hjälp mead att hitta bilder på fina kitice help me!

  • MissieA

    Kan tänka mig att det känns underbart att vara tillsammans varje dag nu Åker ni me bil?

  • MissieA

    Är alla balkanbrudar nere nu?? vill önska alla lycka till!!

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??