• lycklig78

Ni som ska fixa en secretbox till er blivande...

Hallå brudar som ska ger er älkling "a piece of yourself"...

Vad ska ni ha för "kläder"?

Jag funderade på jeans och bar överkropp, bröllopsunderkläder och ett blankt tyg att "vira in mig i"...

Lite tips tack!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-17 20:16
    ÄLSKLING heter det

• Svar på tråden Ni som ska fixa en secretbox till er blivande...
  • Nienna

Jag hade bröllopsunderkläderna samt underkläder som jag ska ha på bröllopsresan, min blivande har inte fått sett något av det. Jag hade även med mig smyckena som jag ska ha på bröllopet, som han heller inte fått se än.

Tycker det låter bra med det du tänkt, jag hann bara med ett ombyte + att vi knäppte några kort där jag endast hade trosor men hon fotade lite uppifrån och jag satt så att det ser ut som att jag är helt naken, fast inget syns (om du förstår hur jag menar).

• Canta

skrev precis samma sak till i ett inlägg.... Jag funderar på trosor och en stor kjorta....

Tänker ni ha er vigselring på er då??

• Piha

Ta med flera ombyten, skor, smycken, sjalar, strumpeband, accessoarer. Allt för att kunna variera bilderna lite (om ni nu inte bara ska ta en bild, förstås...)

// P

• Godisråttan
    SeTa skrev 2008-04-18 09:12:18 följande:
    Vad är en secretbox?
    Sensuella bilder på dig till din blivande som han får i morgongåva
  • Godisråttan

Jag har gjort min secret box hos en fotograf och framkallat bilderna nu och köpt ett jättefint svart fotoalbum fr Åhlens. Jag tog topless bilder där jag har håret för mina bröst och i svarta underkläder och vita underkläder med spets och stay ups.

• Canta

Åter till min fråga....ni som hade smycken på er...hade ni vigselringen?

• Godisråttan
    Canta skrev 2008-04-18 09:38:02 följande:
    Åter till min fråga....ni som hade smycken på er...hade ni vigselringen?
    förlovningsring och örhängen
  • Vicka81

Åh, är så sugen på att fix en sån... men vet inte om jag törs... jag kommer förmodligen vara högröd i ansiktet hela tiden!!! :-O

• Vicka81

Canta: Tror jag isf ska ha vigselringen på... för han får den ju efter bröllopet...

Svar på tråden Ni som ska fixa en secretbox till er blivande...