• Vinterbruden 08

Tragedin i Arboga

Har precis suttit och läst brevet som pappan har skrivit till sina barn www.aftonbladet.se/nyheter/arbogamorden/article2272098.ab

Tårarna rinner och jag tänker på dessa barnen, Engla och alla andra som far illa ut.. Är inte livet tillräckligt svårt som det är? Olyckor händer, man blir sjuk osv.. Sånt som detta borde bara inte ske?? Vart är våran värld på väg??

Uppmuntrar samtidigt till att ge en slant till barn i nöd... Vilken organisation kan ni bestämma själva men tänk en dag kan det vara en av våra egna som behöver hjälpen...

• Svar på tråden Tragedin i Arboga
  • Miss Blue

Fy sjutton, det är så tragiskt..
    Jag vet inte vad jag skulle göra om det skulle hända mitt lilla troll på 2år någonting - hur går man vidare??
    Mina tankar går till dem...

• Karga81

Det minsta man kan göra, är att köpa en majblomma. Pengarna går till barn i nöd, lite olika.

• MyStyle

Ja, man tänker alltid: Tänk om det varit min lilla sessa...

Hur kan man skada två små osyldiga barn!!!! Detta skapar hemska tankar om sånt man inte trodde man var kapabel att ens tänka...

I måndags när jag tände ljus för Engla, så tände jag även vars ett för Maximilian och Saga. Och jag tänker fortsätta att tända ett ljus för alla barn som far illa här i världen. Ska även skänka pengar. Önskar bara att det fanns mer jag kunde göra...

• MyStyle

Köper alltid majblomma...

• Efter 11 år är det min tur

Kan inte förstå att sånt händer...dom små,så levande,så pigga...finns inte mer för att en sjuk människa är lös..
    Hur kan hon leva med sig själv?
    Ett ljus för dom små

Svar på tråden Tragedin i Arboga