• Stardusty

    Var hittade ni era m2bs kläder?

    Ja som rubriken avslöjar så är jag/vi på jakt efter kläder till den blivande mannen. Vet att vissa bröllopsbutiker har kläder för killar också, men tyvärr inte alla. Vi har tänkt köpa kläderna men min m2b har inget emot att hyra eller köpa begagnat heller, så alla förslag är välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-17 11:10
    Jag vet att det finns trådar om mannen kläder men de handlar mest om var man kan hitta bilder, jag vill veta var ni köpte/kommer köpa kläderna nånstans!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-17 11:10
    He he glömde skriva nånstans i Stockholm. Eller på nätet

  • Svar på tråden Var hittade ni era m2bs kläder?
  • Stardusty

    Vi hade tänkt oss väst, crevette (visst heter den så den "tjocka" slipsen?) och sen vet jag inte vilken typ av överdel som passar honom, alltså kavaj, frack m.m.

  • Stardusty

    Pumpkin - synd att de inte har något galleri... Men det ligger ju väldigt centralt i sthlm så jag kan nog hinna kolla det imorrn

  • Stardusty

    Tack allesammans för tipsen! Jag var inne som hastigast på brudgummen igår och tyckte att utbudet såg bra ut, dock lite litet, vi tjejer är ju vana vid en hel stor affär med brudklänningar
    Vi ska dit i veckan igen och titta lite mer, priserna var ju som sagt väldigt bra!

Svar på tråden Var hittade ni era m2bs kläder?