• Brantas

Rim till toalettkorg?

Vi vill ha en s.k. toalettkorg med allehanda "bra-att-ha" saker till våra gäster att ha stående inne på toaletten. Innehållande t ex nagellack om det skulle gå en maska på strumpbyxorna, huvudvärkstablett, tuggummi, pincett mm.
    Jag såg för några månade sedan ett väldigt bra rim till denna korg, men nu hittar jag det inte!
    Snälla hjälp, är det någon som vet vad jag menar och som har det?!
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Rim till toalettkorg?
  • Anja 19 juli 2008

haha samma här...

tror inte att någon får till det på festen... vi har typ tre singelkillar och två singeltjejer *asg*

fast visst, den ena singelkillen är en riktig playboy, attraktiv sådan oxå. Frågan är då om någon av singeltjejerna ställer upp på lite rajtantajtan, hehe

• paradisfågel

Även etablerade par kan ju ha användning för kondom? Kanske de använder de o glömt ta med sig?

• hannapanna2008

Man vet ju själv när man har varit på bröllop att "kärleken ligger i luften" haha

• grabbarna

man kan ju vilja ha säkert kel även som etablerat par man kan ju ha glömt hemma.. vi ska i alla fall ha med kondomer och då lite roligare sorter bara för skoj

• Brud 080823

Jag glömnde faktiskt bort att det finns par som använder kondomer som skydd. Det roliga är att vi kommer var ett utav dem Så det får nog bli några kondomer i korgen!

• konichiwa girl
    Faktiskt hettade det till mellan två av våra gäster som har haft fortsatt kontakt efter bröllopet!

Vår värdinna hade fixat till toalettkorgar och det som verkade ha gått åt var hårspraysburken jag lade dit sedan vi kom till festen. Men tänk på att använda en parfymfri hårspray (finns på apoteket), alltid är det någon som är känslig mot dofter! Sen skulle nog jag som långhårig gäst ha uppskattat lite hårsnoddar och hårnålar i korgen också, jag brukar vilja sätta upp håret när det blivit varmt och svettigt.
  • Troll1

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-17 09:26:09 följande:

Kom på en sak till som kan vara bra att ha i korgen... såna där våtservetter (tex för intimhygien, man blir svettig och känner sig lätt ofräsch när man dansat och hållit på och så kanske man vill få till det med en annan gäst eller nåt, hihi ) Jag syftar då inte på mig själv, BRUDEN *asg*

Munvatten oxå kanske? Finns väl småflaskor tror jag.
    Liten handkräm.
    Det där tillhör det roliga pysslandet tycker jag.
  • tolonta

Det jag har spånat på till toakorg är:
    Öronproppar
    Spray-deo
    Parfym
    Huvudvärkstabletter
    Nagelfil
    Transparent naggellack
    Strumpbyxor
    Pincett
    Tops
    Plåster
    Sy-kit
    Tuggummi
    Munspray/"fräsch andedräkt tabletter"
    Tamponger
    Bindor
    Fläckborttagning (finns det inte någon penn-variant med "ta-bort"?)
    Penna, papper
    Säkerhetsnålar
    Samarin
    Våtservetter
    Näsdukar
    Skavsårsplåster
    Borste/kam
    Hårspray
    Hudfärgad leukotape (finns på apoteket, jag brukar använda det som skavsårsförebyggande, men har också varit behändigt när man ska "snabbfålla" en söm)
    Handkräm

Och håller med er övriga. Mycket av detta har man hemma, och man använder det ju själv sedan... Så det är mest en rolig grej, till en liten kostnad. Absolut inget måste!

• Troll1

leukotape var en bra idé. Den måste man köpa!

• Fjosok

Om dom nu inte behöver korgen utan bara gå på muggen så kan ni alltid skriva på en lapp vid sidan av.

Välkommen hit
    Varsågod och ...

Svar på tråden Rim till toalettkorg?