• weinlove

Gåshud... *pirr i magen*

Är tvungen att skriva av mig lite :)

Sitter och lyssnar på musiken vi ska ha under vigseln samt kollar igenom vigselprogrammet. Ryser till och får pirr i magen. Den 12 juli gifter jag mig faktiskt. Det är inte lång tid kvar och det börjar kännas på riktigt nu. Jag ska bli fru och byta efternamn. Jag ska ge ut ett livsviktigt löfte inför familjen, släkten och vännerna. Som symbol för detta får jag en extra ring på fingret. Det börjar bli lite nervös men jag är helnöjd över valet av man. Han är helt underbar!!

Nån mer som har pirr i magen av lycka inför den stora dagen?

• Svar på tråden Gåshud... *pirr i magen*
  • Flamora

Åh, nu fick jag oxå gåshud. Gifter mig med den 12 juli

• jelikr

Jag har definitivt pirr... Både av lycka och av nervositet...
    Vi gifter oss 31/5 och det närmar sig alldeles för fort...det är så mycket som måste fixas , HJÄLP!!!

• weinlove
    Flamora skrev 2008-04-16 10:50:51 följande:
    Åh, nu fick jag oxå gåshud. Gifter mig med den 12 juli
    åh vad kul att vi har samma datum. går allt bra för er?
  • Stardusty

Jag har ett tag kvar, 18/10, men jag har redan pirr!! Precis som ts lyssnade jag på låten jag ska sjunga och blev helt gåshudig och det bubblade i hela kroppen!!

• brumme lisa

Pirret har mest övergått i stress just nu, har börjat förstå att det faktiskt bara är fyra veckor kvar (17/5) och massor som borde göras innan dess! Drömmer mycket konstigt just nu... min m2b är bara positiv och ser fram emot det medan jag bara ser jobb fram tills dess, känns lite fuskigt

• Mams

Jo & det kommer av & till.
    Det är dags nuuuu på lördag!

• 20talsbruden

Jo...Det är ett halvår kvar men kan börja gråta när jag tänker på vigseln..skitfånigt...men blir så rörd..när jag tänker på allt från den blivande till maken, till prästen som är en barndomsvän, tärnan, vännerna som ska sjunga...Tycker det är så vackert i tanken..Hjälp...känner mig fånig...

• Kärlek ger näring åt själen

Haha jag känner igen det dära... *S* Satt och lyssnade på Power of love med celine dion och tårarna började falla.. Den låten passa så bra på oss.. *skrattar* Snacka om att man är Blöödig just nu *S* Förstår inte vad det är med en.. *S* Och när min m2b går iväg till jobb efter att ha varit hemma på lunch så tänker jag för mig själv "Där går min blivande make" och då blri jag alldeles pirrig *S*

20talsbruden skrev 2008-04-16 11:41:11 följande:
    Jo...Det är ett halvår kvar men kan börja gråta när jag tänker på vigseln..skitfånigt...men blir så rörd..när jag tänker på allt från den blivande till maken, till prästen som är en barndomsvän, tärnan, vännerna som ska sjunga...Tycker det är så vackert i tanken..Hjälp...känner mig fånig...
  • Champis_Sanna

Jag är något fruktansvärt pirrig och då är det mer än 2 veckor kvar. Vi har dock koll på det mesta men man blir ändå så himla nervös!

Svar på tråden Gåshud... *pirr i magen*