• BrudSeptember2008

Sko utan klack?!

Finns det bara brudskor med klack eller?
    Jag hittar då inga utan....:S

Vill ha liksom en vit sko, men utan klack.
    Har ni sett några?

• Svar på tråden Sko utan klack?!
  • BrudSeptember2008

TACK!!!

Ja, detblir nog mer åt ballerina hållet! Dom tre sista var precis i min stil.. Och prisklass;)

• Fenixx

ja den vita ballerina från din sko var väldigt fin!

ska själv ha matta guldfärgade ballerina(passar för vårt tema)

• bara jag

Ja, man behöver inte köpa de värsta dyraste skorna! Glad att jag kunde hjälpa till!

• junifru08

Köpte idag ett par jättefina, enkla Vagabond ballerina, gräddvita med ett litet band över foten. Sitter dessutom skönt och är mjuka. Kostade 499:-

• brumme lisa

jag har köpt med väldigt liten klack, nån centimeter bara, på skopunkten, de hade mycket vitt att välja mellan

• gulleva

Då är vi två som ska ha Ballerinaskorna från Vagabond på brölloppet.

• JuniBruden6

jag köpte mina på skopunkten via nätet

• limevihreä

Jag är helt nöjd med min sko med en liten klack. Köpte dem på Andiamo och märket är Tamaris. Lycka till!

• limevihreä

Bild finns i mitt galleri

• jeslin

Köpte mina utan klack på la redaroute, aldrig jag tänker ha ont i fötterna en sån dag

• Niccisen

Härligt att se att det är fler än jag som vill ha Ballerinaskor Min sambo är ganska kort så vill inte ha jätteklackar... Och så kan man hitta billiga skor... Gifter mig inte förrän till vintern och vill inte ha höga, hala klackar då:P

• Carråå

Apropå Skopunkten... om man följer deras storlekstabell på nätet så ska jag ha stlk 36. Brukar ha 37 el. 38 annars. Ska man lägga till en centimeter eller två till sitt fotmått?

Svar på tråden Sko utan klack?!