Vad spräckte Er budget?!
Är lite nyfiken på vad som spräckt just Er budget?!
För vår del är det min blivande mans kläder..sjukt snygga men ack så dyra
Är lite nyfiken på vad som spräckt just Er budget?!
För vår del är det min blivande mans kläder..sjukt snygga men ack så dyra
hans kläder blev dyrare än tänkt men det blev så snyggt!! och materialet till dukningen. hade inte räknat med alla "små kringkostnader"...
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-15 19:14:47 följande:
Ja, jag vill att så lite som möjligt ska hamna på "bröllopskontot", även om det är där sakerna hör hemma. Inbjudningarna som jag gjorde själv och skulle bli så billiga - ca 600 kr (inkl. frakt). Jag hade hoppats på 200kr !!!! Men papper osv köpte jag för vanliga pengar så det räknas inte tänker jag.....
Musiken hade vi tänkt fixa till riktigt men nu börjar jag bli snål och känner att det finns mycket annat som vi kan lägga 3-5000 kr på. (ringar t. ex.)
Men vi har å andra sidan kommit undan med annat, tårtan t. ex. kommer vi inte betala själva - det finns så snälla människor i vår närhet !!!!
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-15 19:14:47 följande:
JAg skulle vilja säga att spriten spräckte allt. Jisses va dyrt det blev på Systemet igår
Tänte göra så jag oxå men insåg genast att oj, det kommer dra iväg lite. Jag vill ju ha en totalsumma i slutet men samtifigt inte..... Hur som helst så gifter vi oss bara en gång, hoppas jag, och då vill vi ha det riktigt ! (men reagrejer är alltid kul)
Bröllopsresan (fast så gör vi alltid med semestern) och att vi bestämt oss för att bo även natten innan på hotellet, det hade vi inte med i beräkningen från början!
fotograf och dj som vi inte hade tänkt ha från början.
Haha precis *S*
MEn jag intalar mig själv att det blir billigare om jag köper lite då o då.. istället för allt på en o samma gång..Sa till min m2b igår att han skulle dra av sina skor ifrån bröllopskontot så svara han mig " men dina då?" Neej svara jag de var så billiga.. menar hallåå... vad är det med mig?? *Skrattar* Jag köpte ju skorna till bröllopet och har skrivit in det i Budgeten *Asg* .. jaja ibland är man bara sååå förvirrad och dum.. *skrattar*
Haha..ja jag resonerar ungefär likadant =)..Många bäckar små Håller oxå med om att alla botrdsdekorationer kostade på..Men det blir ju jättefint i slutändan så man får väl trösta sig md det
Humlanhubbe ja jag får väl det
Jag köpte spetsdukar som jag tänkte ha.. har redan en som är intresserad av dem efter bröllopet *S*
Plus att jag lär handla på mig lite fler vaser till Godisbuffén som jag inte räknat med *S* Så som du säger.. många bäckar små