Någon som beställt klänning från annsfbk.se
Har funnit en klänninge från annsfbk.se men är den någon annan som beställt klänning därifrån. Skall man ha kenisiskt tyg.. någon som vill komma med lite tips så blir jag tokglad :)
Har funnit en klänninge från annsfbk.se men är den någon annan som beställt klänning därifrån. Skall man ha kenisiskt tyg.. någon som vill komma med lite tips så blir jag tokglad :)
hej hej, jag har beställt där =) Bild i galleriet. Vilken modell funderar du på?
Hur lång tid tog det för dig att få hem klänningen när du beställt den?
Annars kan jag starkt rekomendera lillsessan,jag har beställt klänning från henne o hon är kanontrevlig o så får man betämma själv hur klänningen ser ut,det gjorde jag o min klänning blev läcker!!bättre än jag trott! kolla mitt galleri,bilder finns där.
tror det tog 5 veckor, men jag väntar fortf. på underkjolen.... =( Jag är iaf jättenöjd med klänningen, otroligt vacker! Fick också bestämma själv hur den skulle va, t ex knäppning i ryggen, släplängd, material, med el. utan axelband osv... tyvärr är den liite för stor, men deras policy garanterar 100% passform så dom drog av på priset för att jag måste lämna in till sömmerska