kaos i förhållandet! starta om?
ja det har varit kaos ett bra tag nu. ska försöka dra en kort version av vår situation.
varit ett par sen 1½ år tillbaks. underbart! men brist på tillit tyvärr :( sedan träffar jag folk som talar illa om min pojkvän. riktigt illa. tutar i mig en massa skit :O o dum som jag är så går jag givtevis på det. o det ena leder till de andra. jag är otrogen...... USCH. sådan ånger efter det! så jag berättar för min pojkvän. han blir givtevis sårad. jag får höra om mitt felande dagligen. o jag mår bara sämre av det hela tiden. några månader senare åker jag iväg på en resa 3 veckor. allt var inte helt hundra när jag åkte. men hade jag stannat hade vi kunnat prata mer o bygga upp allt igen. men resan var bokad sen ett år tillbaks.
han hör av sig mindre o mindre till mig under resans gång. jag blir alltmer frustrerad. när jag kommer hem är inte något sig likt.
han har insett vad jag har gjort egentligen. ett halvår efter det som hänt!
nu mår han dåligt i sig själv o säger att han vill inte gå skilda vägar, men att han måte tänka o lära känna sig själv för han är vilsen osv..
han vägrar prata me någon, absolut inte någon kunnig i saken.
han har mig o prata med. några sådana nära vänner har han inte. han har nämligen väldigt svårt att öppna sig o prata om saker o ting.
o jag är helt förstörd i tanken av att jag har gjort så att ajg ahr förlorat den enda killen som har varit så perfekt för mig att det går inte att beskriva. o jag har ändå haft en del seriösa förhållanden. men inte något som har varit som detta.. att man känner pirret i magen efter 1½ år har jag då aldirg känt :| bara en sådan sak.
jag vet att alla säger att det gör ont, men man klarar av att gå vidare tillslut. visst det är jag medveten om. men jag vill verkligen av djupet i mitt hjärta bara ha denna mannen! det känns så rätt!
och nu funderar jag starkt på parrådgivning. och så kanske han får komma i kontakt med någon som kan hjälpa honom. och någon som kan hjälpa mig som har haft problem under hela mitt liv.
men tänkte bara höra med vanligt folk, råd o tips och sånt? av egna erfarenheter? vad man ska ta sig till o så :( vill bara veta om det finns en chans att kunna rädda allt o vinna tillbaks honom :( o hur man ska ta sig till :/ jag vet de flesta vettiga svaren. men vill ha alla möjliga olika svar man kan få... har inte någon direkt att vända mig till :/
klarar snart inte av att gråta mer :( gråtit konstant sen jag kom hem. o jag äter inte o dricker inte. o jag vill heller inte umgås me någon för jag är inte så hemskt social. o jag känner ingen inspiration till att göra något heller. känner liksom ingen lust att gå ut även om jag vet att det vore nyttigt för mig.