• weinlove

Englas kropp hittades utanför Hedesunda

Läste det nyss på aftonbladet. Är en brud som har rötter i Hedesunda. Englas svårt sargade livlösa kropp hittades på en enslig skogsväg i en vändplan vid torvmossen Fasmuren några kilometer utanför Hedesunda.

Flera gånger i veckan åker jag hem till föräldrarna i Hedesunda, då jag själv bor i Gävle. Åkte även hem flera gånger förra veckan då Engla rapporterades försvunnen. I åtta dagar hade hon legat synlig på en avtagsväg med låsta bommar.

Det är såååå hemskt. Fick alldeles ont i magen när jag fick veta detta. Mår illa. I åtta dagar hade hon legat på vägen, då sambon och jag hade åkt förbi denna väg flera gånger samma vecka.

Det är sååå hemskt detta som har hänt. Blir sååå arg och ledsen att dettta ens händer. Får inte ord, går inte att beskriva. Är i chocktillstånd.

Var bara tvungen att skriva av mig lite... *gråter*

• Svar på tråden Englas kropp hittades utanför Hedesunda
  • BlivandeFruJohansson

Man känner verkligen me Mamman! Man kan inte förstå hur hon mår.. Lider med henne. När ja lääste igår att hon hade hittats kom tårarna. Läste idag i tidningen att kroppen var svårt sarglad Hur kan en människa göra nått sånt?? Måste verkligen vara svårt sjuk! När jag läser sånt här undrar jag om min son överhuvudtaget kommer få gå ut.. Hon hade bara råkat möta honom och han mördar henne. Usch, vart är världen på väg???

• weinlove

ja man börjar ju fundera. sen hade han käka pizza på kvällen och köpt en doftgran dagen därpå.

• SweetSun

hon hittades ju i torsåker??

• weinlove
    SweetSun skrev 2008-04-15 11:08:26 följande:
    hon hittades ju i torsåker??
    det står på aftonbladet.
  • MrsRose

Enl. Aftonbladet var det utanför Hedesunda!
    Var har du läst Torsåker?

• weinlove
    MrsRose skrev 2008-04-15 11:18:58 följande:
    Enl. Aftonbladet var det utanför Hedesunda!Var har du läst Torsåker?
    undrar samma
  • SweetSun

jo jag läste hedesunda nu, men i lokaltidningen stog det torsåker (mamma bor där så jag snackade med henne nyss)

• weinlove
    SweetSun skrev 2008-04-15 11:51:59 följande:
    jo jag läste hedesunda nu, men i lokaltidningen stog det torsåker (mamma bor där så jag snackade med henne nyss)
    säker på att det stod att de hittade kroppen i torsåker? låter kostigt att de skulle namnge två platser.
  • SweetSun

ja tyckte det var lite mysko, men alla i byn närmast trodde torsåker..lite läskigt . Men jag berättade nu att det var på torvmossen så nu sprids det nog fort i byn.. var nog kanske bara ett missförstånd från början.

• weinlove

Jag läste bara aftonbladet.se i morse och tyckte det var jättehemskt att det var sååå nära hemorten. mer vet inte jag.

• gottelina

Torsåker är mördarens hembyggd.

• Nalle Puh 40

Tände ett ljus i fönstret igår för henne och familjen

• Sommargrönt

Tror inte man ska spekulera om "svårt" sargad etc. Det är inte officiellt släppta uppgifter ännu. Det stod även att hon var nedgrävd först vilket ju inte alls stämde. Så ta inte ut det värsta i förskott ännu...Hoppet finns fortfarande att han tog i för hårt när han kidnappede henne så hon dog snabbt och han tappade lusten att hitta på nåt mer...

Svar på tråden Englas kropp hittades utanför Hedesunda