• Bridesmaid

Vad ger man till paret som har allt?

Vad ska man ge till brudparet som har allt? Jag ska vara tärna och presenten får kosta max 1000 kronor. Har varit inne på en upplevelsepresent, men tror inte att de uppskattar spa eller likande. På deras önskelista står glas från DUKA eller presentkort på IKEA, men jag vill köpa något mer personligt!

Snälla hjälp mig, vill verkligen ge dem något de kan ha nytta av!

• Svar på tråden Vad ger man till paret som har allt?
  • weinlove

tummen upp för restuarangbesöket. lät mysigt.

• MrsRose

På samma sida finns ett hjärtformat fågelbad som jag tyckte var fint. Kanske det kan vara något?

• FruHamberg

När jag var tärna till min syster för några år sedan, gav jag bla en fin tårtspade som jag lät gravera in deras namn och datum på. Detta var mycket uppskattat! Till min farbrors bröllop köpte jag handblåsta champangeglas och graverade in deras namn och datum på, var oxå väldigt uppskattat.

• Krystal

Ge en choklad provning...eller någon annan provning beroende på vad paret gillar...

• impala58

Är de intresserade av vin? Då kan detta vara ett litet tips. Minns tyvärr inte riktigt vad det kostade... Men runt 1000-lappen tror jag.

www.vingardar.com/

• Bridesmaid

Vilka jättebra tips!
    FruHamberg: idén med tårtspaden var riktigt bra, det är ju något de kommer ta fram flera gånger om året!
    impala58: tyvärr dricker ingen av dem vin, lite synd för det är ju en riktigt originell present!

• jennysnartfru

brunch på något lyxigt ställe eller en hotellövernattning

• 081110 1

Bongo finns på Åhléns. Klockren idé!

• MrsRose

Dum fråga kanske, men vad är Bongo?

• impala58

Här hittade jag mer annorlunda presenter. Klicka på "motiv" och "kärlek" så hittar man fina tavlor till brudparet... Finns även andra härliga motiv...

www.isa.nu/shop/

• Vidalila

Gör en donation till barncancerfonden i deras namn. Då får dom ett speciellt kort också.

• äckling

Mitt förslag är en snygg designad fågelholk. Det köpte vi sist vi var på bröllop. Såg ut som ett litet hus och gick att ha både som holk och som matställe.

Svar på tråden Vad ger man till paret som har allt?