• Bröllopsdrömmaren

Har gjort egna servettringar!

Någon som vill göra egna servettringar? Här är två exempel!

Efter ett tips från husmusen gjorde jag egna servettringar med fjärilar till en fest, dessutom har jag gjort servettringar med pärlor och ståltråd som ska bli en present.

Kolla bilderna om ni vill, fråga om ni vill veta något!

• Svar på tråden Har gjort egna servettringar!
  • Bröllopsdrömmaren

låter snyggt - det har de säkert!

• paradisfågel

Vilka fina servettringar! Hade tänkt göra servettringar med pärlor innan.. Men börjar fundera nu.. För de där med fjärilar som du hade bild på var också rysligt fina!

• Nightingale
    Bröllopsdrömmaren skrev 2008-04-14 13:49:45 följande:
    ungefär 30 pärlor på en ring. 750 stycken då
    Jag ska som sagt göra liknande ringar, men bara ha 5-6 pärlor på varje ring, bara på ovansidan!
  • Bröllopsdrömmaren

Nigthingale: det funkar säkert utmärkt! Ska man göra så många är det ju viktigast att de ser snygga ut där de ligger..

Paradisfågel: ja visst är de söta! var mkt lättare att göra än jag trodde.. ska duka med dem i sommar när jag har examens+25-årsfest

• paradisfågel

Hur gjorde du dem med fjärilar? Eller har du en länk till där du hittade dem?

• Fröken Larsson

Hihi försökte hitta husmusen-sidan själv först och chansade på husmusen.se - men det var visst sexleksaker och annat hett på den sidan. Oooooups! Ska följa den rätta länken ovan i stället, bäst så...

• paradisfågel
    Tack så mycket! De är verkligen jättesöta!
  • Thailand 08

Fröken Larsson skrev 2008-04-14 14:45:23 följande:

Hihi försökte hitta husmusen-sidan själv först och chansade på husmusen.se - men det var visst sexleksaker och annat hett på den sidan. Oooooups! Ska följa den rätta länken ovan i stället, bäst så...
    Hiihii...så gick det för min kompis när hon skulle kolla på min e-butik.Hamnade på värst p-sajten! Klart hon undra vad jag pysslar med...
Svar på tråden Har gjort egna servettringar!