• JohanoCissi

Dem har hittat Engla!!!

Hörde precis på extra nyhetssädning att dem har hittat lilla Engla och att 42-åringen har erkänt. Han har även erkänt mordet på Pernilla i Falun. Hur kan man göra nåt sånt? Fruktansvärt. Och jag lider oerhört med Englas mamma som aldrig har slutat hoppas och letat natt som dag efter henne. Kram till Englas familj. Jag kommer att tända ett ljus för henne ikväll!

• Svar på tråden Dem har hittat Engla!!!
  • S080802

Jag har också tänt ljus för Engla och hennes familj!

• gizzan

jag är så ledsen, vart är världen på väg? kan man lämna sina barn ur sikte? allt är så tragiskt. jag gråter......

• Robina67

tänder ljus o tänker på Englas familj..
    Nu slipper dem undra...
    Hemska hemska människor det går lösa

• Mrs love

Jag tänker på Enlgas familj!
    Kan inte förstå vad som rör sig i huvudet på den hemska människan som gjort det här!!

• Gura

FYYY F---N!!!!

Läste nyss också på aftonbladet. Så fruktansvärt vidigt... Jag ska också tända ljus och tänka på Engla och hennes familj.

• Jessica o Daniel

Det är så hemskt. stackars hennes familj.

• bruden08

Usch ryser......man törs ju inte släppa ut sina barn.
    Tänker verkligen på familjen, det hemskaste man någonsin kan få uppleva.

• Vosmal

Har också tänt ett ljus för Engla.
    Jag blir så ledsen och så arg, fattar inte hur man kan göra något sådant. Vad är straff nog för honom???? Finns inget som kan gottgöra det han har gjort.
    Stackars, stackars hennes familj.

• Balinda

Ett ljus för Engla och hennes familj och även ett för Pernilla och hennes familj som har fått vänta 8 år på svar.
    Har så svårt att förstå att vi släpper lös sådana brottslingar.

• Duchess

Trots att det är oerhört tragiskt så är jag tacksam över att polisen nu gripit mannen, och att det faktiskt är han som mördat Pernilla. Det innebär ju att det inte finns ännu fler mördare lösa där ute. Jag hoppas (och tror!) att han kommer att knytas till ännu fler mord, våldtäkter och överfall.

• Vi2alltid

Tur att de hittade en dör kropp än inget alls! inget är värre än ovissheten.... men man blir rädd för vad det finns för sorts människor där ute

Hoppas att Englas familj finner styrka för att överleva detta

• grabbarna

man förstog ju att hon var död men fan också!jag tänder ett ljus för Engla och alla andra barn ikväll

• esset50

Förskräckligt är vad det är...
    Stackars hennes familj

• JohanoCissi

man nästan gråter.....så himla hemskt detta är. Men det är skönt att familjen får veta vad som har hänt Engla och Pernilla.

• Balinda

jag bara undrar hur många fler han kan ha mördat.. enligt tidningen så undersöker man honom i samband med ganska många mord och överfall. Känns helt sjukt.

• FruRålin080808

Det är obegripligt...Min dotter som är 8 år ville inte sova i kväll för hon är ledsen. Hon har inte fått titta på nyheterna, men ändå hört om Engla. Jag lider med hennes mamma och familj...Det går inte att beskriva hur ont det gör.

• Duchess

Jag hoppas att det är många fler saker som man kan knyta till honom! För varje sak som han erkänner/binds till via DNA så har vi ju en galning mindre som går lös på gatorna...

Balinda skrev 2008-04-13 22:01:35 följande:
    jag bara undrar hur många fler han kan ha mördat.. enligt tidningen så undersöker man honom i samband med ganska många mord och överfall. Känns helt sjukt.
  • Balinda
    Duchess skrev 2008-04-13 22:05:03 följande:
    Jag hoppas att det är många fler saker som man kan knyta till honom! För varje sak som han erkänner/binds till via DNA så har vi ju en galning mindre som går lös på gatorna...
    ja håller med. Och det måste även om det år hemskt tragiskt en viss lättnad för dem inblandade familjerna. Läste även att han hade en väldigt ung flickvän nyligen hitkommen från Thailand. Hon har ju haft en enorm tur som överlevde honom.
  • gulleva

Bröllopsplaneringen känns plötsligt futtig och våra tankar går tll familjen.

• JohanoCissi

har oxå tänkt på det.....vilken tur hon har haft. Hoppas bara att hon själv vet om det.

Balinda skrev 2008-04-13 22:08:04 följande:
    ja håller med. Och det måste även om det år hemskt tragiskt en viss lättnad för dem inblandade familjerna. Läste även att han hade en väldigt ung flickvän nyligen hitkommen från Thailand. Hon har ju haft en enorm tur som överlevde honom.
Svar på tråden Dem har hittat Engla!!!