Inlägg från: maja hed |Visa alla inlägg
  • maja hed

helen sjöholm

Jag undrar om det är någon som vet om det finns någon sång med Helen Sjöholm som skulle passa på ett bröllop. Jag tycker mycket om Gabriellas sång men den passar inte riktigt.

• Svar på tråden helen sjöholm
  • maja hed

Den är bra men lite för snabb.

• maja hed

Tack jag ska titta där, kollade lite snabbt nu och det vrkar finnas en del.

• maja hed

Den verkar bra det ska jag kolla upp.

8augusti2008 skrev 2008-04-13 22:49:13 följande:
    Helen har även sjungit en låt som heter "som en himmel" (finns inspelad med Göteborgssymfonikerna tror jag).. Väldigt fin!"Som en himmel"Text: åsa Jinder Som en himmel fallen till jordenEvighetens stjärnorglittrade underbartsom all Guds välbehagi mina händerSom en silvermåne om nattenskänker all sin skönhetner på vår silverjordsom all förlorad trohar funnit sin längtanSök den sanningmitt liv var så stillamin längtan en evighetÖnskade doft av en sommarså kom du, och aldrig förlorar jag denDoften av sommarenSom en smekning lever och älskarSom en lycklig tanke, ler i en frusen själSom en försoning som väntat för evigtSom en glädje, öppen och sårbarSom en våg av hopp, en vidunderlig verklighetSom när en vilsen sång förvandlas till härlighetSök den sanningmitt liv var så stillamin längtan en evighetÖnskade doft av en sommarså kom du, och aldrig förlorar jag denDoften av sommarenSök den sanningmitt liv var så stillamin längtan en evighetÖnskade doft av en sommarså kom du, och aldrig förlorar jag denDoften av sommaren
Svar på tråden helen sjöholm