• Karrol

Rispåsar

Någon som har ett bra tips på vart man kan köpa bra och billiga rispåsar?

• Svar på tråden Rispåsar
  • stinakina

Jag köpte på tradera, kolla där vetja!!

• Lajsan

ja ska göra egna, köpte vit tyll för 19:-/m och på det får jag ut jätte många för den var jättebred, har inte hunnit räkna exakt ännu.

• stenbruden

Vi tänkte också ha rispåsr från början men har ångrat oss efter en bra tanke från våra fotograf. Hon sa att ställ fram ris i finare skålar så folk kan ta en hel näve och kasta.. Annars blir det så fjuttigt på bilderna, nästan som smuts på linsen.
    Tyckte det var jättebra av henne att säga det! Hade inte en tanke på det själv. Man kan ju ha både och..

Inte för att trycka ner rispåsar alltså, bara ett tips

• Munchkin

Jag köpte organza och klippte ut rundlar ut som jag sen knöt ihop med ett sidenband, jätte enkelt, billigt och resultatet blev jättesöta små risknyten :)

• 20080301

Mitt tips blir att strunta i rispåsar, vi hade det och jag fick släpa hem de flesta av dom igen. Största floppen på vårt bröllop.

• bruden08

men om man delar ut dom innan vigseln ihop med vigselprogrammet så behöver man ju inte släpa hem något, då tror jag folk kastar också

20080301 skrev 2008-04-13 23:10:06 följande:
    Mitt tips blir att strunta i rispåsar, vi hade det och jag fick släpa hem de flesta av dom igen. Största floppen på vårt bröllop.
  • pandis2405

Vad bra att ni säger att det är onödigt. Jag som just kom på för ett par dagar sen att just det, rispåsar måste man ju göra också... Men jag funderade på att fixa några större korgar istället som folk får ta ifrån, då gör jag så!

Svar på tråden Rispåsar