Vi som har brunt/rosa som tema... (del 2)
Såg att den första tråden kommer att stängas inom kort. Öppnar därför en andra del.
Fortsätt dela med er av era idéer!!
Länk till förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2667149.html
Såg att den första tråden kommer att stängas inom kort. Öppnar därför en andra del.
Fortsätt dela med er av era idéer!!
Länk till förra tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2667149.html
Hej på er!
Inte mycket aktivitet här i tråden.. Själv gifte jag mig för några helger sen! Helt underbart och en fantastiskt dag. Har lagt ut några kort på dukningen i mitt bildgalleri om någon är nyfiken
Hurra, en brun-rosa-tråd! Läser tacksamt era idéer, gamla och nya, inför bröllopet i november.
Blivande fru: Tyvärr är det inte så mycket ideer här, lite fler i gamla tråden tror jag.. Kanske något som kan komma till nytta iaf!
Jag läste gamla tråden och såg att någon använde tapeter som löpare - mycket bra idé!
Har också fått många idéer om blommor och andra dekorationer. Ska väl hinna fundera på det till november.
Jag är kvar
Gifter m den 30/8 o ska oxå ha brun/vitt/rosa tema!!
20080614,
sååå fina bilder!
(skrev i din Gästbok!)
Grattis!!
Jag kan ej bestämma mig ang blommor...vill ha en speciell rosa ros (ganska ljus rosa) både i brudbuketten, tärnbuketterna, corsage, bords blommorna m.m.
Vet bara att brud + tärnbuketterna ska ha brunt sidenband.
Hur gör ni m era o vad har ni valt?
Augustibruden: Hm, vet inte om jag riktigt förstår vad frågan syftar på.. Är det vilka blommor vi hade valt till brudbuketten eller vilket band? Eller vilka färger?