• Dollace

Gravida Brudars Hörna

Här kan alla brudar som är gravida, eller kanske försöker blir gravida innan det är dags för brölloet samlas.
    Diskutera, fråga frågor, svara, eller kanske bara kika..?

• Svar på tråden Gravida Brudars Hörna
  • AllStared
    patti87 skrev 2008-05-15 19:43:57 följande:
    skulle egentligen vara gravid när bröllopet äger rum den 28 juni... men fick miss fall för andra gången...stort grattis iallafall till er alla gravida:)och lycka till!
    Beklagar dina mf. :(

Och till alla andra, grattis, och enligt mej finns det bara en sak som är vackrare än en brud...
    en gravid brud... ;)
  • Astriden

det var en mysig känsla att ha sin lilla bebis i magen när vi stod inför prästen. extra speciellt nrä bara vi visste om det.

patti87, åh fy va hemskt! *kram*

Fredrik och Sabine, Håller tummarna för Er!

• Lev livet som du borde ha gjort

Jag är gravid! Vecka 17 är jag i, och planerar bröllop som kanske kommer ske i augusti (troligtvis)

• BröllopJuli2008

Jag är oxå gravid! Jag är i vecka 8+1 och kommer att vara i vecka 16 då vi gifter oss i slutet på juli. Är oxå orolig för missfall och ligger lite lågt (eller försöker ligga lågt) med känslorna tills jag når vecka 12.

• AllStared

Idag gick jag in i vecka 14, var på ultraljud och allt såg fint ut, hihi, längtar tills bröllopet med bebismage. :D

• BröllopJuli2008

Idag är jag 9 fullgångna veckor

• AllStared
    BröllopJuli2008 skrev 2008-06-08 08:53:40 följande:
    Idag är jag 9 fullgångna veckor
    grattis! :)

Själv är jag 13+6 idag, så imorn 14 fullgångna veckor, hihi.
  • Lev livet som du borde ha gjort

Jag är framflyttad, så på torsdag är jag i vecka 19, typ. Skulle gått in i vecka 18 idag, men det var helt fel. Jag är ungefär i vecka 17+5 idag.

• Mrs Spencer 2b

Jag ska gifta mig i april nasta ar och vi ska borja forsoka i december/januari. Det verkar ta ett tag att bli gravid, sa tankte det ar lika bra att borja, sen om det hander efter brollopet ar det ganska bra sa att man kan ta sig nagra drinkar pa dagen Hur som helst, jag ser fram emot att borja forsoka - nar det an blir nagot!!!

Grattis till er alla som ar gravida redan - maste vara underbart!!!!!

• Juni2009

Hejhej!
    Jag misstänk jag är med barn igen, sambo ska köpa grav.test idag efter jobbet.

Han ska ändå till apoteket o köpa halstabletter till mig för jag har jätteont i halsen och är förkylda, barnen oxå... undrar vem smittar vem?

Svar på tråden Gravida Brudars Hörna