• guldtrassel

Konstigaste ställena för sex

Såg att "Nyfikel gul nu fru" hade skapat en tråd med samma rubrik för ett bra tag sedan och jag läste och skrattade så jag kiknade så jag tänkte att en fortsättning skulle sitta fint!
    Själv kan jag bara säga:
    -I vattnet med barnfamiljer och feta tyskar bredvid oss
    -I en pool
    -På toaletten på en restaurang
    -I en bil
    -På en solstol
    -Mot en provhytt
    -På ett hopptorn i solnedgången (sjukt romantiskt men obekvämt!)
    Förövrigt så klagade min pojkväns mamma för några månader sedan på att vi "höll på" så att hon inte kunde sova på nätterna... Oj oj vad pinsamt det var! Vågade inte titta henne i ögonen på ett bra tag...

Sedan kanske vi kan komma överens om att de som inte anser att detta är acceptabelt eller olagligt eller liknande kan uppehålla sig på ett annat forum och inte sitta och moralisera över andra.

• Svar på tråden Konstigaste ställena för sex
  • Embo81

Jag om min m2b åker raka vägen från festen till flygplatsen och nu ska vi helt klart bli medlemmar i 10´000 metersklubben. Skiter i om vi får konstga blickar...fast det bli kanske med små leende om man kommer ut båda från toaletten med slöjan kvar i håret...vad ska de säga,,,ingen sex på bröllopsnatten?!

• snaily

I en botanisk trädgård
    På en trång toalett på en dykbåt
    På toaletten på en bröllopsfest
    I bilen
    I skogen (x flera)
    I sängen hos en kompis som jag var blomvakt åt

• stenbruden

Mika - på bion??? Hur sjutton gjorde ni det utan att bli utslängda?

• mika 080705

stenbruden: vi ar ensamma på bion haha. men jag vet inte om de e nån som sitter i filmrummet å ser på? haha.

• Fru Almqvist

Haha... satt och läste och kom då på en som jag inte tror att någon annan nämnt! I en kanot! Lite vingligt men det gick ganska bra ändå

• Lillsnufflan

Guldtrassel:

Min dåvarande låg i lumpen...

• guldtrassel

Lillsnufflan:
    Det gjorde mitt ex med men inte fick jag någon action mot en stridsvagn, inte! Berätta hur det gick till, är så supernyfiken på hur jag ska kunna få min fantasi att bli verklighet!!

• Lillsnufflan

Nja, jag vet inte om det var så märkvärdigt. Han låg som sagt var i lumpen i Boden och jag var där på anhörigdag. Att komma till i hans smala säng på logementet med alla hans lumparpolare kändes inte så lockande så vi smet iväg utomhus, lagom desperata som vi var efter att ha saknat varann i tre veckor. Lagom dold bakom en byggnad stod en stridsvagn parkerad och vi tyckte den passade bättre än både den leriga marken och byggnadens träväg (faluröda stickor i baken är ju aldrig trevligt).

• guldtrassel

Lillsnufflan:
    Aha, jag fattar!
    Mitt ex låg ju som sagt i lumpen men anhörigdagen blev inställd... Får helt enkelt hitta en ny pojke att beträda mot en stridsvagn, hehe!! ;)

• Spader Madame

Serverrummet på jobbet... Vi blev nästan påkomna en gång, inte bra;)

Svar på tråden Konstigaste ställena för sex