• Jnyli

Hur ska jag förbereda mig på detta ikväll?

Jaha...nu så...han kommer ikväll någon timme.Jag sa att vi behövde prata..att jag gick hem från jobbet idag för att jag bröt ihop.Hur ska jag kunna ta in att för två veckor sedan skulle vi gifta oss...och nu vill han bara dumpa mig sådär?..hur ska jag göra?vad ska jag säga?

• Svar på tråden Hur ska jag förbereda mig på detta ikväll?
  • Karga81

uch låter som en jobbig kväll
    Men jag tycker inte du ska behöva elta vad du ska säga eller vad du ska göra, det är han som behöver förklara sig, och stå till svars för att han sårat dig.

• Jnyli

ja...jag kommer aldrig förstå...aldrig..hur han kunde...efter allt vi gått igenom..så trodde jag aldrig att han ville leva uten mig mer.

• Aleta

Ett tips, när det känns riktigt jobbigt och du inte vet vad du ska säga. Förbered en fråga som kräver lite längre svar och var sedan helt tyst. Det ger dig lite andrum samtidigt som det ställer krav på honom att tänka. Var inte rädd för tystnaden, låt honom bli besvärad av den och se den som din medhjälpare.
    Stor styrkekram till dig!

• FruRålin080808

Tänker på dig...håller med Karga81 att det är HAN som ska ge dig en förklaring. Kram

• pallesj

Hoppas det går bra nu, håller med de föregående, det är han som ska förklara sig varför han sårade dig o vad som hänt.
    Tänker på dig

• Vidalila

Men usch, vad har hänt??? sa han det eller?

• Efter 11 år är det min tur

Kramar till dig!

• neeke1972

vi finns här om du vill tala....

• niklasbivandefru

usch va jobbigt!!!!

• girlfriend

oj oj, vet inte riktigt vadf som hänt men han kankse bara fått kalla fötter? hur som helst, måste kännas hemskt för dig, som nån dragit undan mattan för dig, som hela ens värld rasar. låter riktigt klyshigt men du e starkare än vad du tror! jag lovar att alla vi på bt håller på dig till 100 %!

• Lady o Lufsen

TS...du kanske får länka till dina andra trådar om det här?

• pallesj

Hej Hur gick det igår? Hoppas det gick bra Finns här om du behöver prata, vet inte vad som hänt men tänker på dig och finns här för dig om du behöver.
    KRAMIZAR

• Juliazzb25

Hej!

Hoppas att det gick bra och att ni har fixat allt.

Stor kram till dig..

Häls Julia

• weinlove

Hoppas allt gick bra för dig igår. Tänkte på dig igår kväll.

• paradisfågel

Hej gumman! Hoppas att det ordnar sig för dig! Som jag sagt tidigare, tveka inte att höra av dig! Finns här för dig! *bamsekramar*

• neeke1972

hej hej..
    vill oxå veta...
    massor med kramar till dig..

• Schükano

Hej hej,

Kunde ni reda ut allting när ni träffades?
    Hoppas det ordnar sig för dig.

Stor kram!

• matildaochniklas

Låter ingen kul alls! Jag tänker på dig och hoppas att det blir bra!

Svar på tråden Hur ska jag förbereda mig på detta ikväll?