• Jnyli

det hände mig

Det hände mig..
    En del av er kanske redan har läst min förra tråd.Var lyckligt nyförlovad för tio veckor sedan....sen efter en helg kommer han hem och säger att han varken vill att vi ska gifta oss eller flytta ihop.Jag har redan sagt upp min lägenhet..Två helvetes veckor har jag haft..utan var..sen får jag ett mess.Det finns en annan jag tycker om.Då har han träffat någon på krogen ett par timmar..vad de har gjort vet jag inte.Han vill varken svara när jag ringer eller messar..jag vill prata ordetnligt om det här innan man säger att det är slut!tycker ni att jag gör fel???helt förtivlad...

• Svar på tråden det hände mig
  • Thailand 08

Vilket monster!! Klart att ni måste prata ut ordetligt. Kram

• Lady o Lufsen

Frågan är om du kommer att få ut det du vill av ett samtal med honom??
    Om han inte vill svara eller ens SMS:a så ter det ju sig lite lönlöst?

Skickar en styrkekram

• Jnyli

ja...men vad fan e man inte ens skyldig att prata ordentligt..?? vi skulle ju gifta oss!!!?..tycker det e fegt..

• Lady o Lufsen

Absolut att det är fegt!!! Skitfegt, på ren Svenska!
    Och jag skulle också tycka att det vore hans skyldighet att prata ut...självklart!
    Men om han inte har samma uppfattning så står du kanske där och är ännu mer frustrerad och frågande efteråt...ingen vinst, förstår du?

Jnyli skrev 2008-04-10 12:50:13 följande:
    ja...men vad fan e man inte ens skyldig att prata ordentligt..?? vi skulle ju gifta oss!!!?..tycker det e fegt..
  • Jnyli

jo...men efter allt vi gått igenom.Hur kan man vända på bara ett par dagar...och vi har haft det bra!!!...frågat..och han har också tyckt det...

• Kärlek ger näring åt själen

Jag tycker det är something fishy i detta.

jag tror inte det är pga att han träffat någon på krogen utan snarare någon han har haft känslor för eller pratat med tidigare som visat intresse. *tyvärr* För jag har svårt att se att man skulle bryta upp en förlovning pga en kväll på krogen.

jag tror inte att du lär få svar på det iom han verkar så himla feg och inte vågar stå för sitt beteende.

Hoppas att det löser sig för dig.
    Han är def inte värd att spilla tid och energi på då han verkar inte mogen för att ta ett steg i ut i en vuxenrelation (om du förstår hur jag tänker).

Skickar en massa styrkekramar till dig

• paradisfågel

Jnyli, du kan kanske inte se dem, men jag skickar massa styrkande kramar till dig!

• Jnyli

ja...vi hade tre år först..sen tog det slut i i,5 år..men sen..hittade vi tillbaka och jag var såååå lycklig...han med...trodde.jag.....känns som hela mitt liv har rasat...vill dö.

• foaLoKe

Det är bra att det har hänt nu, inte efter ni har gift er! Vilken *asshole*, he needs to grow up and behave like an adult!

• Mirranda

Klyschor som stämmer...
    Det var nog inte meningen att det var han som skulle vara din man.Sen säger man ju även om det är en klen tröst, att stängs en dörr så öppnas en annan... Själv tror jag att många andra dörrar öppnas..
    Jag trodde att jag skulle leva hela livet med min förra sambo, som en dag inte tyckte samma sak fast att vi var "tvillingsjälar". Trodde aldrig att jag skulle kunna vara glad igen.
    Men om inte han lämnat mig så hade jag inte vetat hur bra jag skulle må med min man jag har idag. Som är världens mest omtänksamma härligaste.
    Jag tycker verkligen att ni ska prata så att du kan få fråga och älta om varför.'
    Sen ska du umgås med dina vänner och familj, ta hand om dig själv, och sakta men säkert må bra igen.
    Sänder en kram, och beklagar sorgen.

• stenbruden

Vilken feg skitstövel (ursäkta) Så gör man bara inte. Klart att han är skyldig dig en ärlig förklaring! Men som vissa skriver, du kanske inte kommer att få det... han verkar vara för feg för det.
    Försök att se som Mirranda skriver.

Stooor styrkekram!!! kämpa på, du är värd något bättre!

Svar på tråden det hände mig