• Dottertrotter

Vad ska jag välja?

Måste få iväg beställningen i kväll och jag vet inte vad jag vill!

Tärnorna ska ha de gröna klänningarn med rosetten fram till. Men jag ska även ha tre brudnäbbar - 1,5 år, 3 år och 10 år gamla.

Hur långa tycker ni att näbbklänningarna ska vara? Vilken färg ska jag välja på dem? (väljer mellan, vitt med grönt band, vitt med rosa band eller rosa klänningar).

Ska jag välja en likadan modell till 10-åringen eller ska man göra den lite mer enkel? T.ex. Axelband som liknar mer tärnklänningarna och mindre "fluff" i kjolen?

• Svar på tråden Vad ska jag välja?
  • lycklig78

Jag tycker du ska ha vita klänningar på näbbarna, med gröna band. Klänningarna tycker jag ska gå till knäna ungefär.

10-åringen kan ha en som går mer mot tärnornas håll.

• Dottertrotter

Tack! =D
    Menar du strax under knäna?
    Bör den stora näbben ha rosetten vid bröstet eller vid midjan?

• lycklig78
    Dottertrotter skrev 2008-04-09 23:40:08 följande:
    Tack! =DMenar du strax under knäna? Bör den stora näbben ha rosetten vid bröstet eller vid midjan?
    Ja, strax under knäna menade jag
    Vid midjan tycker jag.
  • Sanfor

Vit med grönt band blir fint om du skall ha grön klänning?

• Dottertrotter

Jag ska ha en i ivory (finns långt ner bland mina bilder), men brudtärnorna ska ha gröna.

• FruRålin080808

Jag hade valt de kortare klänningarna med grönt band till de små näbbarna och till 10-åringen hade jag valt en längre modell också med grönt band i midjan...
    Måste fråga var du har hittat klänningen med tyll? så fin=)

• Fenixx
    FruRålin080808 skrev 2008-04-10 12:41:45 följande:
    Jag hade valt de kortare klänningarna med grönt band till de små näbbarna och till 10-åringen hade jag valt en längre modell också med grönt band i midjan...Måste fråga var du har hittat klänningen med tyll? så fin=)
    håller med ovan.
Svar på tråden Vad ska jag välja?