• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

ska ta bort bilderna nu, innan spökkvarten... natti natti girls

• Pumpkin

Då kan man passa på att göra sig klar

• furillen

ah, det är alltså inte bara jag som plötsligt blir utmobbad från BT :D
    nä, nu är det defentivt läggdags, min m2b ropade precis godnatt där uppifrån.. ;)
    sov gott

• Pumpkin

Nu har jag fått bildbevis från marskalken på att Lasse lever Så härligt det ser ut, det är fortfarande dagsljus däruppe medans det är kolsvart här... Längtar som en tok till nästa helg!

• Annim

God morgon, tjejer!
    Är det fler som väcks för tidigt av mardrömmar om bröllopet!
    Jag ska iofs iväg och jobba här kl, 7:00 men att vakna 5:00 är väl häftigt.
    Jag hade en sån mardröm om bröllopet att jag totalt glömt bort det och var iväg o gjorde annat den dagen, och sen helt plötsligt insåg jag att jag ska ju gifta mig idag och det finns varken tid för håruppsättning eller något annat.
    Utan det är bara att slänga på sig klänningen och dra till kyrkan!Jättebesviken!
    Inget fin i håret,ingen sminkning!!!

Uschjeda!!! Men vad tror ni? Är det någon här av oss som kommer glömma bort den dagen eller vakna på morgonen och inte komma ihåg att idag gifter vi oss!?

Klistrar in mitt inlägg här med skrev detta i Linköpingstråden först.

• Alvaereva

Annim:
    Jag drömmer också mardrömmar jämt och ständigt om bröllopet..
    Senast igår var det att jag först blev nedslagen och fick en blåtira, min mamma och min systers man åkte iväg med killen som misshandlade mig för att lämna honom till polisen vilket gjorde att dom båda missade bröllopet. Mina tärnor hade glömt bort att komma, likaså alla mina barndomsvänner.
    Frisören hade tagit ledigt och tagit in en vikarie som var frisörstudent. Hon sprejade hela mitt hår stenhårt och gjorde helt fel uppsättning, en med små glitterklämmor (såna som barn hade på typ 90-talet) och sen skulle hon fixa till mina ögonbryn och tyckte jag var sååå hårig så hon vaxade hela mitt ansikte!!!
    Underkjolen var helt pyts väck så jag såg helt vissen ut, och jag var sååå ledsen..
    Drömmen slutade med att jag sa att jag var besviken för resten av mitt liv så jag tog min dotter och flyttade helt ensam till Krylbo!!
    Vaknade helt svettig!
    Fattar inte hur man kan få ihop det alltså...

Hur är det med er annars tjejer?? Allt klart inför våra stora dagar?
    För vår del är det mesta fixat. Ska köpa lite till bordsdekorationerna, köpa trosor och strumpeband och så ska jag köpa fjädrar till min bukett. Vi har inte ens börjat med bordsplaceringen men det fixar vi lätt tror jag. Vi är några stycken som hjälps åt. Adam, jag och Elise åker ner till Göteborg på torsdag så vi har en vecka och en dag på oss att fixa resten.
    Usch, ja så har vi lite kvar av festprogrammen att göra också.. Men inga större grejer, bara en presentation av bandet som ska spela på vårt bröllop.

• sommaren08

Pumkin!
    Lägg gärna in mig med på listan.
    Gifter mig också den 5 juli i år.
    Borglig vigsel utomhus på Gräddö i roslagen
    /Jessica

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.