• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • 20080614

Brud 080524: Grattis!! Missade bilderna jag också men det låter som du haft en fantastiskt dag!

Anja: Så himla skönt med bandet!! Härligt när saker ordnar sig

Pumpkin: Vad blir det för nytt på ikea den här gången? Härligt att byta ut massa möbler sådär.. Spännande med håret! Hur har du tänkt att flätan ska gå, inbakad från uppifrån huvudet och nedåt eller i nacken?

• Pumpkin

Om någon av er har Amelia Brud&Bröllop 2007 så finns frisyren jag tänkt mig på sidan 90 Annars har Liinda_e här på BT en liknande frisyr på sina bröllopsfoton. Fast jag ska ha löshår också, så flätan blir tjockare

20080614: Imorgon blir det en Expedithylla, en Lackhylla och kanske någon tavla eller matta

• 20080614

Pumpkin: Hon var verkligen supfin i håret. Har tittat på hennes kort tidigare och tänkt det samma. Kommer nog bli jättebra på dig!

• 20080614

Är helt slut jag. Vi skrev precis 8a gästpresentationer och det tog verkligen slut på min sista ork.

Sov gott!!

• Pumpkin
    20080614: Ja, hela hon var otroligt fin!
    Hoppas det blir bra på mig, fastnar ju väldigt lätt för den typen av frisyr har jag märkt, medans jag har svårare att falla för någon mer "klassisk". Samtidigt vill jag liksom inte riktigt acceptera att jag faller för den busigare/tuffare looken för jag har en bild i huvudet om att man "måste" vara en klassisk, vacker brud. Knas va?
  • Englali

Blev bara en snabb visit här inne ikväll. Nu ska jag o A krypa ner i sängen o se "What happens in Vegas". Mys! Han åker till Jkpg i morgon och sover där så jag får passa på o njuta av honom ikväll
    Idag han jag med en sväng till solariet också... var skönt. Känner jag behöver det inför helgen. Fick med mig A också, han är så brun o snygg!!

Natti natti tjejer!

• Pumpkin

Jag ska också ta med mig min karl och hoppa i säng!

Sov gott tjejer

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

skit i den bilden... du ska ju vara den brud DU ÄR...

jag velade ju jättelänge mellan det busiga och det klassiska! Är fortf inte helt säker på att jag valt rätt men iochmed att jag oftare FALLER för bilder m klassiska uppsättningar så antar jag att det är MER jag.

Men ååååhhh så fint det är m busiga frisyrer oxå!

Tror faktiskt att det skulle klä dig bättre m en busig och det passar såååå bra t din klänning

• Anja 19 juli 2008

natti natti pumpkin och englali...

så mysigt att se filmer m sin m2b. Det kan inte vi.

jag klarar inte hans typ av filmer och han avskyr mina

Haha...

• Englali

Anja... ni får väl försöka enas om ngn film någon gång, det är ju så underbat mysigt o krypa ner tillsammans. A sitter alltid lite upp i sängen och så kryper jag ner "mellan hans ben" (ags, ni förstår) och lutar mig mot hans bröstkorg... oftast slutar det med att jag somnar i famnen på honom innan filmen är slut... så han får "lägga över" mig på min sida
    Åhhh... han är så GO!!! Nu måste jag skynda in till honom i sovrummet!

Natti natti!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.