• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

Morrn på er föreste.

Har kastat in två nya bilder i mitt galleri. En bild är hjärtat som vi ska ha bakom oss. D e såååå fint... Riktigt nöjd. När jag kom ut från butiken fick jag höra komentaren med det samma hur fint det var.

Har även en bild på mina gympaskor jag ska ha om jag får riktigt ont i fötterna 150:- på din sko... En riktig brud gympasko... Klockren...

Nu ska jag logga ut igen. Göra frukost och skriva lapp om vad jag ska ta med till kyrkogården. Ska total "renovera" min mammas gravplats...

• Snitte- 5/7-2008

Brud080524: LYCKA TILL IDAG!!!! hoppas ni får allt som ni planerat och det blir en uuuunderbar dag! *håller tummarna och tänker på er idag!*

anettan73: snyggt hjärta! vart har du köpt det?

anja: min drömhippa skulle vara: 2-3 olika äventyr, bungyjump, fallskärmshopp,repilering eller forsränning, gärna paintball också... sedan avslappning med skumpa och massage.... bastu och bubbelpool.... skulle gärna gå ut och dansa sedan ett tag för att sedan sluta upp med min blivande mans svensexa och ha en gemensam efterfest med snacks ... det vore min PERFEKTA möhippa!

hehe

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Jag gav efter för min kropps krav och somnade i soffan mitt uppe i BT-surfandet igår Skönt var det i alla fall, och jag mår lite bättre idag - även om jag fortfarande är öm. Nu ska vi göra oss klara för att åka på IKEA, fick Billy-hyllorna sålda igår så idag blir det lite shopping Ikväll får vi besök, Lasses farbror med familj kommer från Lidingö och ska käka middag med oss.

Anettan: Superfina skor!

Englali: Hah, tänk den som hade 30-40000kr över efter bröllopet, det vore tufft

Anja: Ska fundera, återkommer angående drömhippan!

Brud 080524: Ha en underbar dag!

Snitte: Vad händer hos er idag då?

• Nienna

Brud 080524: Hoppas Er dag blir helt underbar! Ser fram emot berättelse och bilder sen!

• Nienna

Anettan - Snygg sko! Själv ska jag ha med mina guldfärgade Mary-Janes (Crocs) ifall jag vill byta skor. Min fötter mår bäst av Foppa-tofflor och Mary-Jane är ju "finare" än vanliga, men lika sköna.

• Nienna

Nu ska jag gå och äta frukost, sen ska vi röja lite här hemma och i em åker vi ner mot Östersund. Ska sova i svärmors stuga några mil från stan och i morgon ska vi på hundutställning.

• Anja 19 juli 2008

Min drömhippa är nog en UTAN aktiviteter, haha... jag vill vara så INAKTIV som möjligt. Inget fysiskt, fy sjutton.

Ett dygn eller en helg, en stuga någonstans, vid en liten fors, med sån där utevedeldad rund pool, stor grillplats, roliga verbala lekar skapade utifrån mig och min m2b, saker som de gjort för MIG lixom, frågor och spex osv, god mat, vin, mina närmsta vänner...

som ett pyjamasparty, MYSIGT och INTIMT är ledorden. kanske att någon rolig överraskning dyker upp i skogen eller var man nu är, typ någon som kommer med något som betyder nåt speciellt för mig, eller att svensexan joinar senare på kvällen och man har en riktig grillfest med gemensamma spex. Fast jag tror helst jag vore med tjejerna.

Att bli upphämtad på ett riktigt roligt och påhittigt sätt när jag minst av allt anar det vore oxå kul och att man märker att de verklgien tänkt till och anpassat allt EFTER MIG.

Men jag vill absolut inte ha painball, eller bungyjump eller NÅNTING som kräver att jag lyfter mer än ett finger *asg* Jag är lat och det vet alla. Aktiviteter är INTE min grej alls.

Jag vill även bli ompysslad, så kanske att en massös eller hudterapeut kom ut där i skogen och så fick man ligga på en filt i solen vid vattendraget och bli behandlad...

Men som sagt, på ett lugnt ställe där vi bara skulle VARA och inte GÖRA alltför mkt men kanske med någon överraskning i form utav skattjakt och att jag fick ta mig dit m hjälp av en karta där jag hittar lappar m instruktioner osv.

Alltså en massa småpyssel men inga stora grejor och så underbar mat, gottis, myspys och gos med mina närmsta vänner i ett helt dygn alt hel helg i helt idylliska omgivningar.

vill absolut inte gå ut och dansa. Är ju skittrött på sånt. Somnar nästan av det och gillar inte att dansa vill kunna PRATA prata prata och ha superroligt och sitta och fnissa hela natten sådär mysigt i samförstånd och gemenskap.

det är min drömhippa...

helt ljuvligt vore det...

• Snitte- 5/7-2008

hehe tänk vad olika man kan vara anja men din drömhippa lät också jättemysigt... men det där med fart och fläkt är viktigt i min hippa hehe

Idag har det vart "forshaga dagarna" med karuseller m.m så jag och grabben har vart på det, köpt lite godis, och ätit glass,,, åkt karuseller och haft det riktigt mysigt. nu är vi helt slut så vi har kommit hem, hunnit käka och nu väntar vi på att Magnus ska komma hem från jobbet... ( han hakade på ett extra jobb idag ) fast innan vi visste att vi skulle ha grabben..

ikväll hoppas jag att hans mamma kommer i tid... sånt vet man ju aaaaaldrig eller snarare vet vi han hon INTE kommer i tid.... vi ska nämligen på kalas ikväll men det vore inte första gången man skulle komma försent till nåpt pga av henne... jag har iallfall satt deadline 1 timme innan vi måste åka *fniss* får se hur det går...

pumpkin: åh vad skoj med ikea! vad ska det shoppas?

• Pumpkin

Hemma!

Nu har vi shoppat en Bonde sideboard, tre ramar i A4-format, 5 vita Kardemumma-krukor, mat, alkohol och en orkidé och en hibiskus. Så fint det ska bli här hemma nu

• Nienna

Idag har vi också fint väder! Inte så jättevarmt, men det duger, fast det kommer lite kalla vindar ibland. Jag har varit ute och krattat upp de sista gräshögarna och försökt få bukt med torkvindan, men den vill inte vara med. Jag kan inte fälla ut den, dessutom har en arm krökt sig och linan gått sönder.

Idag blir det sallad till middag, orkar inte stå vid spisen, och sen drar vi till svärmors stuga. Kikar väl in en sväng innan vi åker, sen blir jag internetlös i ett helt dygn!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.