• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73
    Annim skrev 2008-05-22 13:14:00 följande:
    Anettan;Var det ni som skulle försöka dansa lite kul dans på ert bröllop?Jag har föreslagit min m2b att vi skulle dansa till just "you are my inspiration" men han har prompt sagt att vi ska dansa just vals.Det går säkert att göra om den i en valsversion men då måste vi träna!! För ingen av oss är särskilt duktiga på att dansa vals eller någon annan mogendans.För min sambo han dansar knappt aldrig!!! Jag älskar att danska till det jag tycker är diskomusik och jag tycker väll att jag dansar bra till det (hur bra!, hänger på hur dragen jag är )
    Fick läsa mins 2 ggr.

Nä det är inte vi... Var har varit inne på det....Men Nä... Jag e nog för feg för det!!!!

HAn vill med tvunget dansa vals... Han e jätte duktig på allt som har med pardans att göra... Jag dansar gärna själv.. Gärna i grupp då... Började as garva för mig själv. Kunde se mig stå o digga helt tokigt på ett dans golv där ingen annan dansar...
  • Anettan73
    Annim skrev 2008-05-22 13:20:08 följande:
    Anettan:Den underbara låten skulle jag nog kunna tänka mig att låta sjungas i kyrkan.Lyssnar på den just nu! Får rysningar!
    Vi skulle ha den från början men det finns bara en till som kan sjunga den så att tårarna sprutar och det är min ena tärnas lillebror. Han sjunger den minst lika bra, därför ska vi inte ha den..
  • Anettan73

För kärlekens skull heter den...

• Annim

*Asgarv* som jag då! Diggar och slänger med armar och ben och andra står runt omkring och låtsas att de inte känner mig!

Jag ska iaf överraska min sambo med att sjunga på bröllopsfesten för honom!
    Kommer säkert vara lite pirrigt men oj så kul!

• Annim

Nu är det dags att besöka tvättstugan igen och kolla till barnen!

Ha det gott!

• Anettan73
    Annim skrev 2008-05-22 13:24:12 följande:
    *Asgarv* som jag då! Diggar och slänger med armar och ben och andra står runt omkring och låtsas att de inte känner mig! Jag ska iaf överraska min sambo med att sjunga på bröllopsfesten för honom! Kommer säkert vara lite pirrigt men oj så kul!
    Du e fan inte klok... VÄLDIGT modigt!!!
  • Anettan73
    Annim skrev 2008-05-22 13:25:22 följande:
    Nu är det dags att besöka tvättstugan igen och kolla till barnen!Ha det gott!
    Jag ska ut o hänga tvätt...

ANJA- Har du somnat!!!???
  • Anja 19 juli 2008

Annim

jag ÄLSKAR ju oxå den låten... har länkat t den här inne någon gång vet jag för jag ville dansa första dansen till den.

Nu ska vi ju dansa vals och jag kan f..n inte avgöra vilka poplåtar/moderna låtar som det går att dansa vals till *asg*

Men åååhhh den ska ju definitivt spelas under kvällen iallfall Minnen, mmmm...

vi ska ha barnen med i både kyrka ohc på middag. Barnvakterna är placerade vid samma bord som barnen. Två barn till kommer att vara på festen, Daniels ena systers barn och de kommer att sitta vid det bordet oxå. De ska senare gå hem med samma barnvakter (Daniels andra systerdöttrar som praktiskt taget är vuxna, en på 18 år och två på 16 år) så de kommer att underhålla barnen, ta ut dem om det behövs, leka med dem osv. Barnen ska även få små bags med roliga grejor och godispåse har jag tänkt, så att de har liiite roligt. Typ små målaböcker ohc pennor/kritor, litet spel eller pyssel, någon leksak osv.

Det blir nog bra.

Vi har ju skrivit barnfritt bröllop men att VÅRA barn ska vara med har jag nog sett som självklart iochmed att det är VI som gifter oss. sedan får vi se hur länge de pallar med.

vid 22 när bandet börjar spela så ska dom ju definitivt inte vara kvar Då är det VUXENPARTY endast!!!

Systerdöttrarna ska ta med alla fem barnen hem så vi har huset för oss själv sen på natten. (vi ska ju ej sova på hotell då vår fest kommer att vara till kl.04, som vi har satt som sluttid, och vi tänker inte gå hem före någon annan )

• Anettan73

Nu fick man liv i dig med

Har du smsat bandet???
    Eller dom har mailat... Nu oroar jag mig för din skull...

• Anja 19 juli 2008

Anettan

jag har inte somnat, men var ju tvungen att röja köket, dammsuga, torka av överallt, köra igång en diskmaskin, vika en maskin tvätt, och köra igång en ny så att det inte ser ut som att jag suttit här hela dagen.

USCH jag har en DUNDRANDE huvudvärk idag.

Imorgon ska jag möta svägerskan kl.08.00 vid dagis (vi har barn på samma dagis). Sedan ska vi ha en heldag tillsammans. Undras vad vi ska hitta på. Blir mer och mer undrande till om det ändå inte är möhippa som är på G. Hmmm... fast då hade ju folk fått ta ledigt???

Fast å andra sidan så har tre av mina närmsta vänner såna jobb där man jobbar helger o därför är ledig då och då mitt i veckan, min toastmistress är sjukskriven på 50% och jobbar ej tors och fre och några studerar och är flexibla. Hmmm skulle bara vara daniels ena syster ohc min syster som skulle behöva ta ledigt. Fast svägerskan var ju noga m att påpeka att jag inte skulle förvänta mig att det var möhippa även om det lät så utan att hon faktiskt bara ville tillbringa en dag m mig, vilket inte är helt udnerligt för det var länge sen vi hittade på nåt tillsammans och jag fick nästan känslan av att hon ville det för att HON kanske inte KUNDE på den riktiga möhippan.

Hmmmm...

SKULLE INTE JAG SLUTA SPEKULERA?????

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.