Inlägg från: nujädrar |Visa alla inlägg
  • nujädrar

    Karlstadbrudar!!

    Hej alla värmlänningar!

    Tänk att jag äntligen hittat rätt i bröllopstorgets djungel! :)
    Kul att få höra hur ni planerar och vad ni har för tankar och ideér. Jag och min blivande planerar för fullt inför vårt bröllop 19 juli.

    Vi har ett bekymmer nu...hoppas ni kan hjälpa oss! Vi har svårt att hitta ett band till festen, typ coverband eller kanske trubadur-duo/trio. Har ni tips på något i Värmland?

  • nujädrar

    Vi ska gifta oss i Forshaga...perrys har vi kollat med, de var tyvärr upptagna. ska kolla de andra tipsen! Toppen!

  • nujädrar

    Vi2alltid: de privata namnen du rekommenderar...jag blev lite nyfiken på de också...kan du maila mig eller "hur gör man"? :)

  • nujädrar

    Hej hopp!

    Snitte: Vad kul att ni ska gifta er i Forshaga kyrka också! Men vad tror du, hinner de klart med renoveringen!? Börjar bli lite nervös över att det kommer hänga blå presenning vid ingången :(

    Ska ni åka häst å vagn? Vi har också funderat på det...kompisar till oss gjorde det förra året, himla romantiskt å fint!

  • nujädrar

    Hej hopp!
    Oj, tänk de som gifter sig idag...i Forshaga har det ju iaf SNÖAT idag!! Helt otroligt! Vet några som har möhippa idag, inte så kul kanske..men men det är väl sällskapet som är det viktigaste!

    Snitte: Lite halvgalen blir man ju om inte renoveringen blir klar! Vi ska ha Micke Åhsman som präst, det känns toppen! Ni då?

  • nujädrar

    Hej allihopa!

    Så himla kul att vi har den här tråden, tycker jag! Känns på något sätt "tryggt och bra"!

    Välkomna Smalin och eveluscious!!

    Snitte: Hur får jag tag på "han med häst å vagn"...vi har ju inte bokat ännu, det vore ju bra om vi gör det..

  • nujädrar

    Hej på er!

    Åhh, varför går alltid helgen så himla fort?! Tycker knappt jag hinner säga helg förrän måndagen står bakom hörnet...men men..vardagar är ju också dagar...det gäller ju liksom att "fånga dagen - även om det är en måndag! :)

    Vi har iaf pratat med våran fotograf (och kompis)idag. Det kändes bra, hon har en massa bra ideér (har ju t.om frilansat för en bröllopstidning!). Är det någon av er som har något ställe runt omkring Karlstad som är lite extra, var har ni tänkt ta kort? Vilken miljö?

    080802: Usch vilken vecka - hoppas det går åt rätt håll nu, gnälliga å sjuka barn tar verkligen på krafterna! Å man kan ju få psykbryt när man inte får sova ordentligt - det får iaf jag.

    Sockerbollen: tyckte jag kände doften av nybakat...kunde ju ha tagit med mig lite kaffe å kommit över! :)

  • nujädrar

    Hej!

    Jag har ju ingen lust att jobba...jag vill ju bara bröllopsplanera dygnet runt! :)

    Snitte: Gud vad bra med byggnadsställningarna!! Vi ska vara i hembygdsgården på kvällen - ni också va?

    Vi ska ha våran kompis som fotograf, hon har fotat för bröllopstidning förut och hon skulle få låna "proffs-grejer" som hon sa! Känns ju toppen! Någon som har tips på vad man kan ge henne som tack-gåva?

  • nujädrar

    Hej tjejer!

    Jag tror (är ganska bombsäker) på att Snitte hippas idag!!! Är det någon som sett/hört något?! :)

  • nujädrar

    Men Gud så spännande!!! Sov ordentligt inatt så du är utvilad imorgon! Lättare sagt än gjort kanske! Kul att höra sen hur dagen blev! Lycka till!

  • nujädrar

    Hej alla glada!

    Vilka roliga hippor! Undrar om/när jag blir hippad...jag som är sådan planeringsmänniska - tycker inte om att INTE ha koll.. :)

    GME: Jag skickar gubben till tyskland...usch för att sitta på bussen dit...inte min grej riktigt...men helt klart spar man ju lite pengar på att handla hem lite sånt! Fick du idén från helgen? :)

  • nujädrar

    Ja, lite ledigt barnledigt och mycket tjejsnack är ju aldrig fel! Kan ju faktiskt va riktigt kul!
    Det var kul i lördags, trevligt att träffas! Mycket myggbett..var till apoteket å köpte salubrin idag :)

Svar på tråden Karlstadbrudar!!