• bridesilly

bröllops lull lull

Här är en liten tråd för oss som redan har gått ihop och ska köpa lull lull

• Svar på tråden bröllops lull lull
  • fitforfight

Vi ska oxå ha en nödkorg på toan

Det blir väl med
    tamponger
    bildor
    plåster (har köpt med hjärtan på )
    munspray
    papper och penna
    strumpbyxor
    Sykit
    genomskinligt nagelack.
    hårnålar
    liten sprayflaska

bridesilly skrev 2008-04-28 22:35:15 följande:
    Japp vi ska också ha samarin Kommer finnas en nödkorg på toaletten med samarin, plåster, alvedon, näsdukar, tamponger och bindor typ. Sånt som man inte tänker på att ta med sig själv men som kan vara behövligt ibland
  • bridesilly
    fitforfight skrev 2008-04-30 12:38:51 följande:
    Vi ska oxå ha en nödkorg på toan Det blir väl med tampongerbildorplåster (har köpt med hjärtan på )munspraypapper och pennastrumpbyxorSykit genomskinligt nagelack.hårnålar liten sprayflaska
    vart har du hittat plåster med hjärtan på? jag har köpt näsdukar med brudpar på
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag har också sådana Jag köpte mina på Lagerhaus

Nu ligger bild på hur jag hade tänkt med placeringskorten o askarna (Det är med en ozon ask)

Och på en spargris som jag tänkte sätta vid godisbuffén på skoj (där bruden kommer att lägga pengar i istället för att äta godiset *S* )

• Munchkin

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 17:55:06 följande:

Nu ligger bild på hur jag hade tänkt med placeringskorten o askarna (Det är med en ozon ask) Och på en spargris som jag tänkte sätta vid godisbuffén på skoj (där bruden kommer att lägga pengar i istället för att äta godiset *S* )
    Askarna kommer att bli jättesnygga sådär Får man gissa att ni har blått som färgtema...särskilt emd tanke på att du har blått toapapper?? *haha*

munchkin asg Haha nääää vad får dig att tro det hehe Jaa vi har blått.. Allting går i ljusblått

Mm men frågan är om jag ska ha den på kortsidan eller på långsidan.. alltså banden.. Namnen kommer ju inte att synas hur jag än gör

• bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 17:55:06 följande:

Nu ligger bild på hur jag hade tänkt med placeringskorten o askarna (Det är med en ozon ask) Och på en spargris som jag tänkte sätta vid godisbuffén på skoj (där bruden kommer att lägga pengar i istället för att äta godiset *S* )
    jättefint ser det ut att bli
  • Munchkin

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 18:06:40 följande:

munchkin asg Haha nääää vad får dig att tro det hehe Jaa vi har blått.. Allting går i ljusblått Mm men frågan är om jag ska ha den på kortsidan eller på långsidan.. alltså banden.. Namnen kommer ju inte att synas hur jag än gör
    nä bandet blir ju som ivägen för namnen..men det gör ju att det blir en liten överraskning för gästerna när de "pckar" upp asken istället :)

Precis Det blir en "överraskning"

Tack Bridesilly

Jag har funderingar på att göra uppdrag till gästerna Ska man skriva det på andra sidan av placeringskortet? eller är det svårt att tyda? Eller ska man ha det under tallriken? Vad tycker ni?

Sitter och håller på med Festhäftet nu i brist på annat

Svar på tråden bröllops lull lull