• AoM

Camebridgekuren - tråd 10

Gamla tråden är stängd, här är den nya!

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.html

Joina oss på viktresan!

• Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10
  • LOOM

Hej tjejer!

Jag hänger också på den här tråden! Jag är nu inne på min 15:e dag på ren kur... Jag har kommit in på ett viktminskningsprogram under läkarkontroll och ska totalt gå ner 30 kg är det tänkt. Programmet innebär 12 veckor på ren kur så nu är det "bara" 10 veckor kvar
    Första veckan var jättejobbig, jag var hungrig, grinig och utsatte mig dessutom för fest tredje dagen, tårtkalas på 5 dagen och konferens med lunch på 6 dagen i Stockholm (bor i Göteborg). Men jag lyckades att hålla mig ren!
    Ingen som inte har prövat att gå på Cambrige har en aning om hur otroligt duktiga vi alla är som kämpar!! Känns som ett bra forum att få stöd och uppmuntran i

Kämpa på tjejer!!!

• MyStyle

Hur går det för er idag tjejer?
    Min familj grillar, behöver pepp...

• ROM2008

My Style, jo, tack det går bra! Fast jag har visst fått en ruskig andedräkt enligt min sambo. Snart ska jag ta min kvällsdrink och sedan är det bara 3 dagar kvar.. Hur går det själv? Klart du fixar grillningen, tänk på hur snygg du kommer bli i din klänning!!

Loom, vad duktig du är som fixat 15 dagar! Nu fixar du resten också ska du se!!

• MyStyle

Det är ju bra att andedräkten är dålig, då är du i ketos!
    Jag klarade grillningen. Men bara precis
    Annars går det bra. Fem dagar kvar, sen ska jag in med klänningen. Så spännande det ska bli, fast det känns som om jag stått lite stilla nu... Jaja, vi får se.

• Anja 19 juli 2008

På måndag kör jag igång med ren kur...

känns toppen. Men jag tror att jag blir hippad helgen efter för det finns bara två helger innan bröllopet som är möjliga och den andra helgen är midsommarhelgen coh då tror jag inte att dom tar mig, men vi får se

Iallafall så hinner jag ju köra ren kur i 4-5 dagar (beroende på om de tar mig på fredagen som är nationaldagen, eller lördagen). och sen får jag VARA SKITSTARK och köra vidare trots all, troligtvis, mat och dryck som kommer att intas på möhippan.

Håll tummarna för att ajg verklgien FIXAR det denna gången!

• Anja 19 juli 2008

Endel av mig funderar på att vänta ut den helgen då jag vet hur jag, varje gång jag blir avbruten i kurandet, sabbar alltihop och mår jättedåligt...

Hur hade ni gjort?

• Anja 19 juli 2008

Ska ju köra ren kur i fyra veckor och jag gifter mig 19 juli så jag behöver egentligen inte köra igång förrän veckan efter.

• ROM2008

Mystyle, låter lovande! Garanterat första gången jag blvit glad av dålig andedräkt . Bra att du fixade grillningen *klappar dig uppmuntrande på ryggen*. Kämpa vidare nu!

Anja, om jag var du skulle jag hålla tokknas på kosten och utesluta allt socker och snabba kolhydrater (eftersom det är mina fällor) fram till möhippan och därefter gå direkt på kuren! Men nu är ju inte jag du! Jag skulle dock inte gilla att behöva bli avbruten mitt i min kur.. Lycka till, tummarna hålls!

• hemse

Ja, det är ju den enda gången man är glad över dålig andedräkt, men när jag gjorde kuren första gången för ca 3 år sedan så gick jag samtidigt en kurs angående cambridge o mat, då fick jag ett tips att man kan köpa sugtabletter på apoteket mot dålig andedräkt, tazink, heter dom.

heja på allihopa!!!!!!!

Själv har jag gått ner 12 kg, ska äta kuren nästa vecka också, ska behöva att gå ner 6 kg till men jag är nöjd med det jag har gått ner. Åt mat med familjen i går kväll, det var riktigt härligt att äta samma mat som dom o inte en soppa.

• MyStyle

Anja- om du har gott om tid på dig så kan du ju vänta med starten. Tycker själv oxå att det är otroligt jobbigt att starta om, särskilt efter bara att ha hållit på ett par dagar. Man kan juu käka omelett och kyckling med sallad m.m.
    Men känn efter själv...

Själv har jag haft det otroligt tufft idag. Men jag har mens så då är jag alltid extra hungrig. Förhoppningsvis är det även därför det knappt händer något på vågen... *suck*

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10