morgongåva?
todilu..
vad önskar ni er i morgongåva?
Både jag & min M2b fundera på detta. så vad ska ni ge & vad vill ni ha? hjälp oss båda tack
todilu..
vad önskar ni er i morgongåva?
Både jag & min M2b fundera på detta. så vad ska ni ge & vad vill ni ha? hjälp oss båda tack
Vi kommer inte att ge varandra något...Men om jag skulle önska något hade jag nog önskat mig ett fin halsband...eller att vi bokat samma hotell som vi tillbringat bröllopsnatten på om ett år=)
tackar..
vill ha mer ideér
Tja.. innan jag läste den här tråden tänkte jag inte särskilt på vad jag ville ha.. Men sen kom jag på idén att jag vill ha ett album med fina bilder på min m2b (jag har tänkt ge honom ett med mig, kanske)
Fast det krångliga med detta är att vi måste ta korten själva, för vi vill inte att nån annan ska ta på oss (alltså: jag ska ta på mig själv, han på sig)
Eftersom vi inte har så stor budget kan jag inte få något pråligt smycke, men det vill jag inte ha heller.. det är ju själva bröllopet som är viktigare tycker då jag
Vi kommer ge varandra morgongåva, men inte önska oss något...
Jag brukar inte gilla att önska mig saker av honom, vill att han ska typ läsa bakom raderna och välja något helt själv.
Pressnade? Japp... Men, jag gör ju alltid samma sak för honom.
Det jag vet än så länge att jag ska ge honom är en Secret Box, en kärleksbok och ett presentkort på en tatuering + nåt mer.
Har ingen aaaning vad jag skulle vilja ha av honom... Något smycke kanske...
Seden säger väl att det är bruden endast som får morgongåva.
Ingen av oss önskade sig något speciellt, men jag gav min man ett album med bara bilder på mig - smakfulla bilder i underkläder tagna av en god vän som är väldigt duktig på att fota. Han fick även boken "En kärleksförklaring" (= en fyll-i bok).
Jag fick ett växthus (som han är ute och försöker att sätta ihop just nu...) och en bok han skrivit själv med 146 anledningar till varför han älskar mig. Många av anledningarna var sådana saker som jag tänkt på och undrat om han uppmärksammat att jag gör - och det hade han ju! Åå vad jag grät när jag fick den... helt underbart.
Båda två hade dessutom (utan att veta att den andre gjort likadant) fixat underkläder med text på till morgonen efter... På mina stod den "Fru Nilsson" och på hans "Tillhör Fru Nilsson" - samma tanke!
Glömde ju det jag skulle svara
Jag har visat honom lite smycken som jag gillar, men även pratat om spa-vistelse/romantisk weekend. Får se vad han tar fasta på, han kanske hittar på något helt eget!
vad många bra tips. fortsätt så..=-)
Skulle kunna tänka mig en cykel men det kanske är lite oromantiskt
men en cykel är väl jätte bra=)
Han fick en älgstudsare. Jag fick ingenting.
Vi har sagt att vi ska köpa Efva Attlings champagneglas att skåla i morgonen efter bröllopet(juice eller skumpa beroende på tillstånd ).
Men jag ska ta lite "Secret box" foto till M2b har jag tänkt men jag börjar bli lite nerös för det...
Nån som har bra tips på fina foton??
Jag gillar inte kameran så det blir en utmaning för min underbara fotograf Linda!
Vi har nu kommit överens om att vi ger varandra en helg på nåt slott/herrgård, annars var jag inne på en spikmatta (inte så romantiskt, men nåt han gärna vill ha! ) eller nintendo wii.
Jaa det skulle väl vara det i så fall Men ingen av mina vänner är särskilt fotointresserade, men min m2bs syster är otroligt duktig och så (har bra kamera).. men jag vågar nog inte be henne
det är klat att du ska be henne. jag tror att hon blir glad om du frågar henne
IdaAstrid
Var hittade ni underkläderna?
De var ju en jättebra ide
Jaa jag hoppas ju det om jag frågar Men tänk om hon inte vågar säga nej??!