• Nalle Puh 40

Tänk om man blir sjuk...

Vad gör man om man vaknar på sin bröllopsdag och är sjuk? Jag drömmer mardrömmar om det redan fastän det är över ett år kvar.

Är man lite förkyld kan man ju ta en alvedon och se glad ut men har man magsjukan så är det ju rätt kört...

• Svar på tråden Tänk om man blir sjuk...
  • pojomo

det grubblar jag oxå på. Grubblar inte på om festen blir bra eller arrangemanget är ok utan TÄNK om jag,M2B eller barnen är sjuka. Ska kanske hålla dom hemma första å andra veckan ifrån dagis efter sommaren för då brukar dom i regel åka på förkylningar å annat.
    Hujiamej jag vägrar att acceptera om dom blir sjuka

• bara jag

Ät nyttigt, ta experitox (stavas det så?=) i några veckor innan och sooov ut!

• Nalle Puh 40

bara jag skrev 2008-04-04 09:57:50 följande:

Ät nyttigt, ta experitox (stavas det så?=) i några veckor innan och sooov ut!
    Vet inte hur det stavas men jag brukar oxå äta dem och massor av vitlök
  • SweetSun

Jo jag är också orolig. Jag har MS och är rädd att all stress ska lösa ut ett nytt skov, men det är ingen ide att stressa upp sig för då BLIR man sjuk! Oavsätt vad det är för sjukdom..

• avil

ja,vi ska ju resa bort dessutom.O alltid NÅN av barnen är ju sjuka..Så man vet ju inte om man alls kommer sig iväg till utlandet??

• bara jag

En idé till alla brudar som har lätt för att bli sjuka: Ingen massage innan bröllopet!! Det frigör stressen och rensar, men många blir också sjuka av det!

• Sagesse

Jag tänker INTE äta Esberitox inför bröllopet! Det är effektivt mot förkylning men sist jag åt det fick jag en allergisk reaktion med enorma utslag på benen och behov av starka antihistaminer... Det är inte klarlagt att det var just de tabletterna som gav reaktionen men jag har inte kunnat hitta någon annan orsak. Liten varning alltså, jag tycker inte att det är lämpligt att äta dem i förebyggande syfte om man inte vet att man mår bra av dem.

• bara jag

För mig har de funkat utmärkt!

Sagesse skrev 2008-04-04 10:52:37 följande:
    Jag tänker INTE äta Esberitox inför bröllopet! Det är effektivt mot förkylning men sist jag åt det fick jag en allergisk reaktion med enorma utslag på benen och behov av starka antihistaminer... Det är inte klarlagt att det var just de tabletterna som gav reaktionen men jag har inte kunnat hitta någon annan orsak. Liten varning alltså, jag tycker inte att det är lämpligt att äta dem i förebyggande syfte om man inte vet att man mår bra av dem.
  • JohanoCissi

det får inte hända....skulle det hända gäller det att kura sig och ta det relativt lugnt med alvedon och annat. För inget kan stoppa oss .

Svar på tråden Tänk om man blir sjuk...