• valkyriana

Nu har jag äntligen gjort det! OT

Idag så skaffade jag ett fadderbarn! Äntligen! Jag har tänkt på det i flera år och jag ångrar så att jag inte fått tummen ut och gjort det innan.
    Det är så lite pengar för dig och mig, men det kan göra stor skillnad i någons liv.

Jag känner mig glad och så skäms jag samtidigt för att det tog mig så lång tid att komma till skott...

• Svar på tråden Nu har jag äntligen gjort det! OT
  • Kanada Hjarta Sverige

jag var precis lika dan...tankte pa det mycket men kom aldrig till skott.. tills jag kom pa en stralande ide!
    jag skrev upp mig och min blivande for ett fadderbarn som julklapp till min blivande - istallet for alla onodiga prylar man annars ofta koper.. Han blev valdigt glad och rord - det var den basta julklappen i hela slakten tyckte han + resten av slakten! Nasta ar ska vi nog ge bort en fadder-get till svarforaldrarna i julklapp!

• sommar08

Gud så bra Jag blev fadder för ca ett år sedan och det känns sååå bra att få hjälpa någon som verkligen behöver det.

Vänta tills du får kort och info om "ditt" barn då känns det ännu bättre.

• valkyriana

En fadder-get, det är till kvinnorna i Indien det va? Eller har jag fått det om bakfoten nu?

Det ska bli så spännande att se vem vårt fadderbarn blir! Vilken världsdel osv.

Svar på tråden Nu har jag äntligen gjort det! OT