• C O

Kvällen innan

Hur ska ni göra natten till bröllopsdagen? Ska ni sova på varsitt håll då eller vara tillsammans hemma som vanligt? Funderade på om man ska åka hem och sova hos föräldrarna..

• Svar på tråden Kvällen innan
  • jeslin

sover tillsamans, med hela tjocka släkten i samma hus

• stenbruden

Vi kan inte bestämma oss!!!! Har sagt att vi ska sova isär men när vi pratar om det så kommer det alltid, ska vi verkligen göra det
    Tänk om man inte kan sova.....

• Cissit

Vi har hotellrummet i två nätter så vi sover där tillsammans kvällen innan, skönt att slippa vara uppe i alla folk som kommer bo hemma hos mamma o så (vi gifter oss 30 mil hemifrån så det är inget alternativ att sova hemma heller). Har inte bestämt vad vi ska göra men jag misstänker att vi kommer att dekorera lokalen till ganska sent på kvällen..sen kanske vi tar middag på hotellet, eller om vi går ut o äter med de som hjälpt oss med lokalen kanske. Vi får se. Sen ska man försöka sova, jag har svårt att sova i vanliga fall så det kommer nog bli svårt....men man vill ju vara pigg och utvilad (och inte ha påsar och ringar under ögonen) dagen efter så jag hoppas att man får lite sömn iallafall :)

• JohanoCissi

min tärna och jag kommer att sova på hotell. Vi kommer att vara många som ska sova hos oss, och vi behöver dessutom ha plats för frisören som kommer till hotellrummet. Ska bli skönt att i lugn och ro stressa av dagen innan utan några större bestyr. Hade jag varit hemma hade jag bara gått och fixat och donat med saker och inte kunnat slappna av.

• stenbruden

Till er som ska ha gäster hemma som sover över och ni inte göra det... Har ni funderat över hur hemmet kommer att se ut när ni kommer hem efter bröllope Det är ju guldläge för alla hyss...

• JohanoCissi

Det är mina föräldrar och mina syskon som ska sova hos oss. Dem ska klä barnen och se till att dem kommer till kyrkan osv. Det ser alltid ut som f-n när dem har varit där så vi är beredda

• bofinkarna

Vi bor ju inte ihop så vi gör inte det natten innan heller :) Vi ska försöka åka på ett spa och komma ner i varv och njuta av att bara vara vi, åka till lokalen och kolla att allt är ok.. Sen hem och sova tidigt är det tänkt :)

• TyresöBrud

Jag och tärnorna tar in på hotell och myser i ralaxen och fnittrar ihop. Mannen har sina polare hemma, men har lovat att ta det lugnt. Sen ses vi i kyrkan!

• stenbruden

Ok... Kanske lite smulor i sängen som skillnad då

JohanoCissi skrev 2008-04-03 15:51:25 följande:
    Det är mina föräldrar och mina syskon som ska sova hos oss. Dem ska klä barnen och se till att dem kommer till kyrkan osv. Det ser alltid ut som f-n när dem har varit där så vi är beredda
Svar på tråden Kvällen innan