• C O

    Kvällen innan

    Hur ska ni göra natten till bröllopsdagen? Ska ni sova på varsitt håll då eller vara tillsammans hemma som vanligt? Funderade på om man ska åka hem och sova hos föräldrarna..

  • Svar på tråden Kvällen innan
  • maniha

    hon é hemma med mamma å systrar å nån kompis. jag är hos best man med några andra polare.

  • niklasbivandefru

    jag kommer att sova hos mina föräldrar o kommer att träffa m2b först hos fotografen, vi tar vår egna stund då!

  • Ab fab

    Vi hade förkalas kvällen innan- de som ville av bröllopsgästerna träffades på Liseberg för femkamp. Jättelyckat, framför allt de som rest långt tyckte det var kul.
    Sen sov jag på hotell själv. Otroligt skönt- utnyttjande relaxavdelning, pool, badkar och njöt. Behövde inte bry mig om alla gäster hemma utan kunde bara koppla av.

  • hannapanna2008

    Jag och syrran/tärnan kommer att sova på hotell natten innan. Jag kommer att gå in med pappa så vi kommer att se varandra först i kyrkan

  • Fru Cinderella

    Vi var hemma och myste tillsammans med god mat

  • lillasmilla

    min m2b ska sova hos sina föräldrar, vi ses hos fotografen sen... =) jag sover hemma själv. Vi ska gå ut och äta på kvällen innan, hela gänget, sen får vi en stund att längta... =)

  • Fenixx

    eftersom vi ska sova på annan ort, så blir det nog en mysig kväll ihop innan.

  • jelikr

    Vi kommer sova hemma med alla tre barnen som vanligt...
    Annars kan jag nog inte sova alls natten innan :)

  • FruRålin080808

    vi sover hemma som vanligt...håller med Jelikr att jag nog inte skulle sova alls annars...Tänk om man är så "speedad" att man inte kan sova och vaknar rödögd med blå/svarta påsar under ögonen...De tär min fasa...Vill ju vara pigg och utvilad...

Svar på tråden Kvällen innan