• Vaniljsessan

födelsedagspresent förslag?- min man fyller en vecka efter bröllopet

Hjälp!!!

Min blivande man :) fyller 31 (väldigt ojämnt men ändå) en vecka efter bröllopet. Har ni några bra idéer på vad man kan ge??? Han vill helst få något sopm man kan göra istället för prylar... typ bio, bad... kan var något man kan göra senare i sommar eller höst...

• Svar på tråden födelsedagspresent förslag?- min man fyller en vecka efter bröllopet
  • bara jag

Göra en canvas (alltså som en tavelduk) av ett digitalt foto förstorat på er två exempelvis från bröllopet! Kostar 500:- på extrafilm.se och resultatet blir otroligt bra!!

• Nessan

Det är ju jättelämpligt att satsa på att göra nåt mysigt tillsammans en vecka efter bröllopet. Kanske bo en natt på hotell och äta ljuvlig hotellfrukost o så?

Romantisk middag på tu man hand på lite finare restaurnag?

• Nikajo

Här hänger jag med. Min m2b fyller år 4 dagar innan bröllopet.

• Vaniljsessan

Nessan: det var typ det första jag tänkte men vi ska iväg på kvällen efter bröllopet och bo på hotell och äta gott och så... så det bidde ju inget bra...

Fler idéer?

• maniha

Hehe... jag fyller 30 tre veckor efter. Innan jag friade var hade hon bokat en resa till tunisien som födelsedagspresent till mig och den skulle vi åka på två veckor innan min födelsedag. Å nu har den resan blivit till bröllopsresa så nu har hon samma problem om födelsedagspresent... tihi... lite kul... för mig räcker det egentligen, men hon säger att hon måste i o m att jag fyller 30...
    Nä... men.. Vet inte vart du bor men om du bor i närheten av nån stad som har wallmans salonger, så lovar jag att ni båda kommer älska det. Wallmans med fyra rätters å en hotellnatt för oss två kostade typ 2100kr i helsingborg.

• valkyriana

Jag hänger också på. Daniel fyller år på vår bröllopsdag!

• svårtattvälja

Jag säger spadag/helg! Med massage, bodywrap etc. Alla behöver väl slappna av efter ett bröllop... Och det är ju trevligt att göra ihop också!

• lovika

Håller med tidigare inlägg om canvasduk. skitsnygga blir de. Eller en Bautakudde och en flaska vin som ni båda har nytta av. Kuddarna hittade jag på ludda.se Superläckra tycker jag!
    Lycka till!!

• JohanoCissi

min sambo fyller 30 ca 2 veckor efter bröllopet......har samma problem....har ingen aning vad jag ska köpa till honom

• prd

Min sambo fyller dagen efter bröllopet,Vi kommer att åka till Paris i aug bara över helgen.
    Vi tar då med dottern oxå för att gå på disneyresort sen i sep fyller jag 30 så då åker vi på en spa helg bara vi.

Vi kan bara åka bort över en helg så det blir "små" resor

• fru Bruhn

Min fyller en vecka innan. Men vi lägger pengarna på bröllopsresan istället tror jag. Men man brukar ju alltid hitta på nåt.

• Gura

Jag hänger också på här. Min man fyller 30 år 2 veckor innan bröllopet.

Svar på tråden födelsedagspresent förslag?- min man fyller en vecka efter bröllopet