Festhäften..
Jag har sökt på gamla inlägg och googlat som en tok, men jag är blond och hittar tusan inte varken snirkel-grejer eller roliga grejer.. Någon vänlig själ som kan dela med sig?
Jag har sökt på gamla inlägg och googlat som en tok, men jag är blond och hittar tusan inte varken snirkel-grejer eller roliga grejer.. Någon vänlig själ som kan dela med sig?
Själv sitter jag och knåpar ihop lite gästbeskrivningar just nu *asg*
Vad sägs om dessa
XX-
Tutar gärna på i höga hastigheter, gillar att söva andra men har svårt att hålla sig vaken själv.
(narkossjukskötare på ambulansen som ALLTID somnar )
XY
hushållare med lik i garderoben
(ekonom på begravningsbyrå)
YY
Pillerkung som bara dealar utomlands, kvällens tidschef
(jobbar på ett läkemedelsföretag som inte har några mediciner på den svenska marknaden-toastmaster)
8108: Kanon bra!! Hihi!
Wow, vilka bra gästformuleringar! Jag vet precis hur mina kommer att bli -tråkiga...jag har världens sämsta tålamod att sitta och komma på grejer.
Läste i en annan tråd att man kunde göra fejkade gästbeskrivningar och låta gästerna gissa vad som var sant och inte, också en rätt kul idé.
Jättebra jobbat! Såna lite "kluriga" omskrivningar för gäster tycker jag är roligast. Det öppnar ju verkligen upp för konversation. Klart bordsgrannarna blir nyfikna på vad personen egentligen pysslar med!
Menar du ornament? Finns ju en del i clipart... Ska kolla om jag har något mer, återkommer i så fall.
Är det så de heter! Vad heter de på engelska tro?
ornaments =)
Ha-ha dem hemliga uppdragen var jättebra! Jag är lite nyfiken på hur det BLIR!? och när dem delades ut... (några tim innan stod det). När man ska börja med uppdragen...? det kan ju bli väldigt tjimmigt o tjosan om folk börjar skrika kuckeliku och så vidare redan under middagen... Eller??
någon som kan berätta!? gärna du som hade uppdragen!?
Jag är ocksa skitnyfiken. Vi har varken buffé eller fri bar, men för strikt vill man ju inte ha det...