• Disan

Hjälpa varandra???

Hejsan läste om en tråd för ett tag sen om att man kunde hjälpa varandra inför bröllop osv men hittar inte den.
    Testar att starta en ny...
    *Jag gifter mig på midsommarafton och är i grymt stort behov av någon som kan fixa mitt hår den morgonen?? Fick precis reda på att min vän fått förhinder.
    Jag bor i Vänersborg..
    Skriv vad ni vill ha hjälp med av era systrar här inne så kanske vi kan hjälpas åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 14:16
    Jag kan för övrigt hjälpa till med dekorationer, matlagning, städning dagen efter osv.. lite smått och gott

• Svar på tråden Hjälpa varandra???
  • Disan

snälla rara någon måste väl finnas som är intresserad av att få hjälp? eller alla dom kanske fått det i den andra tråden haha.

• LillaEllan

kul tråd jag bor dock i sthlm

• Disan

haha oki synd för mig men de kanske kikar in nån mer snart som kanske bor där uppe som oxå behöver hjälp. tack ändå

• Nikajo

Jag bor ju i närheten, men just midsommarhelgen är tyvärr kört för mig att hjälpa dig, inte för att jag kan hår heller för den delen. Mina båda barn fyller år då, och vi skall ha kalas för släkten. Bra tråd iallafall! Lycka till med letandet!

• Disan

oki tack så mycket ändå, jag vet att många är upptagna på midsommar men hoppas ändå på en liten rackare som kanske kan

• pallesj

Hej hej Gifter mig också på midsommarafton, kul hi hi
    Mina systrar ska enbart hjälpa mig med det praktiska som att klä mig och dekorera lokalen, sen har jag en som går utbildning som ska hjälpa mig med hår och make. Bor lite långt ifrån dig för att vi ska kunna hjälpa varandra praktiskt men vi kan ju alltid hjälpas åt med råd tips och idéer

• paradisfågel

Tyvärr är det lite långt för mig, o inte e ja nåt vidare me hår heller.. Men ett kul initiativ!

• Disan

oki grattis va kul haha jo de är ju en poppis dag för bröllop har jag hört.
    ja jag har ju inga systrar och tvivlar på att min lillebror kan hjälpa mig haha

• pallesj

Hi hi Ja du men har du kollat runt med andra frosörer o sånt då?? Som sagt hon som fixar mig går ju utbildning, annars är det svårt för mig att kunna rekomendera nån när jag inte bor i närheten.

Disan skrev 2008-04-02 14:32:14 följande:
    oki grattis va kul haha jo de är ju en poppis dag för bröllop har jag hört.ja jag har ju inga systrar och tvivlar på att min lillebror kan hjälpa mig haha
  • paradisfågel

Finns det inget frisörsprogram i närheten? någon där kanske kunde hjälpa till o fixa håret?

Svar på tråden Hjälpa varandra???