• johannesson

alla ni som gifter er 080808..ska vi följas åt?

hej..när min sambo friade så var det med redan bestämt datum..han ville väll ha ett lätt datum så han inte glömmer det är ju som sagt en fredag så det känns lite knivigare att få ihop allt men det ska nog gå..tänkte att vi kunde följas åt och diskutera om vår plannering fram tills dess

• Svar på tråden alla ni som gifter er 080808..ska vi följas åt?
  • 8augusti2008

Vi kör oxå 080808, visst det är en fredag, men ändå mitt i semestertider, så vi tänkte att det nog är OK. Sen kände vi att det blir lite symboliskt med alla åttor - lite evighetssymbol så där..

Planeringen är i full gång, inbjudningarna går ut i nästa vecka...

• johannesson

vi skickade våra förra veckan...nu känns det så definitivt :) jo visst är det symboliskt så det känns kul med ett så speciellt datum..nu är det brudbukett som är nästa stora fråga..har så svårt att välja...

• Tant M

Samma här, datumet kändes ganska självklart när sambon friade på alla hjärtans dag Känns ganska bra också med tanke på att en liggande åtta är tecknet för evighet.

Vi skickade ut våra inbjudningar förra veckan, nu kan man andas ut lite och inte behöva tänka på att man inte ska försäga sig.

• johannesson

hur då försäga sig..om planeringen menar du? jag har så svårt att hålla inne med något när alla frågar samtidigt som det är kul med överaskningar...

• Tant M

Jag menar att råka avslöja för någon att vi överhuvudtaget tänkt tanken att gifta oss... vi ville bara att korten skulle dimpa ner i brevlådorna och ingen skulle ha en aaaaning....

• johannesson

ok vadkul ide..svårt att inte försäga sig

• sussa84

haha så gjorde vi! Jättekul, skickade våra inbjudningar 14/2

Tant M skrev 2008-04-01 16:17:06 följande:

Jag menar att råka avslöja för någon att vi överhuvudtaget tänkt tanken att gifta oss... vi ville bara att korten skulle dimpa ner i brevlådorna och ingen skulle ha en aaaaning....
  • Äntligen är det min tur

Vi har ju redan en tråd... Ska vi fortsätta i den här eller den gamla??? Det blir så hoppigt om man har flera trådar av samma, eller?

Va kul med ännu fler som har valt 080808!!

• johannesson

vi kan ju ta den gammla visste som sagt inte att det fanns en:)

• Äntligen är det min tur

Haha nä det e ju inte så lätt i den här "djungeln"

Svar på tråden alla ni som gifter er 080808..ska vi följas åt?