• Lindalen

Ångest!

Usch, idag har jag ångest! Drömde att hela bröllopet gick åt helvete, ingen kom, fästmannen va sen, jag var tvungen att jobba dagen efter!
    Känner hur mina nerver inte klarar av mer, två månader kvar. Om tre månader är jag inte bara någons tjej utan även någons fru! Helt sjukt, just nu känns allt läskigt.. men det pendlar ju hela tiden!!

• Svar på tråden Ångest!
  • Mrs G to be

Visst är det en härlig blandning mellan läskigt och underbart! 2,5 månad kvar...

• Nikajo

Hihi! Min m2b har börjat drömma stressdrömmar om bröllopet nu, och jag redan vid jul!!! Jag får ångest över en massa detaljer som vi har kvar att fixa. Cateringen skickar aldrig menyförslag, trycksakerna måste beställas, bordsplaceringen är inte lätt att göra...Tusen saker att gräma sig över! Gah!

• Lindalen

Haha eller hur! Det är så mkt och jag vet inte var jag ska börja. Drar i trådar lite här och där men det känns på något sätt som att allt är halvklart. Det enda som verkligen känns klart är tårtan!!

• Nataluskan

Oj och ni har flera månader kvar jag har 4 dagar kvar!!!
    Jag var nästan i upplösningstillstånd igår och rusade runt som värsta duracellkaninen, mellan packning och trycksaker osv...

Idag är det mest vädret jag oroar mig över känner jag..
    tror man kommer till en punkt när man säger jaja det blir bra som det blir!

• Lindalen

Ojojoj, då är det inte långt kvar!!
    Haha förstår att det är pirrigt då. Man får bara hoppas att man kan slappna av så pass mkt att man hinner njuta av dagen!

Nataluskan skrev 2008-04-01 09:41:50 följande:
    Oj och ni har flera månader kvar jag har 4 dagar kvar!!!Jag var nästan i upplösningstillstånd igår och rusade runt som värsta duracellkaninen, mellan packning och trycksaker osv...Idag är det mest vädret jag oroar mig över känner jag..tror man kommer till en punkt när man säger jaja det blir bra som det blir!
  • Nataluskan

Det tror jag att man gör, som jag skrev tror man kommer till den punkten att ok, nu kan jag inte göra mer då är det bara njuta, har bokat Hot stone massage på spahotellet vi skall bo på, på kvällen, sen blir det nog lite bad i jacuzzin på rummet sen skönhetssömn

Jag hoppas stenhårt på växlande molnighet och solglimtar blir tydligen bäst kort då Måste jobba lite nu inte många timmar kvar och så mycket att göra

Svar på tråden Ångest!