• 3Maj08

Fick en galen Möhippa!

Igår blev jag överaskad av en möhippa

Jag o mamma skulle ner på stan för att luncha, trodde jag. När jag var inne på Bokia kommer mina kompisar 6 st springandes mot mig och jag fattade ingenting. De hade upptryckta skyltar med våra namn och datum på men jag trodde det var ngn reklam o trodde typ de var ute o demonstrerade eller något. Fattade fortfarande ingenting tills jag fick en slöja och halsband på mig, då trillade poletten ner. Haha...

Fick en ögonbindel på mig och vi gick till en bil och åkte till en lokal i där det var en som hade sexparty. Handla fick jag också göra Sen åt vi lunch och jag fick byta om till knallrosa strumpyxor och en vit tröja och en rock o slöjan givetvis. Ner på stan igen, klockan var då runt 15 och då fick jag en bok som jag skulle samla äktenskapsråd i. Hade fått en del groggar innan så det var lugnt! Fick ihop en hel del råd o sen vidare ner till en studio där jag fick klä om till en utmanande städdräkt med dammvippa och ta riktiga modellbilder som de sen gör en planch av som minne, haha- Oj vad kul vi hade!

Sen åkte vi tillbaks till lokalen där jag fick svira om till en glittrig klänning samt att jag fick två skyltar på brösten där det stod "Mus- titt 10:-" samt ett par vita trosor att ha utanpå strumpbyxorna med en fastsydd svart päls.
    Jag skulle alltså sälja "Mustittar" för 10:-

Sen ringer telefonen och det är en man som pratar och driver med mig och tackar för senast. Fick sen veta att det var en gammal sexuell förbindelse Sen fick jag sätta mig på en stol mitt på golvet och det kom en människa in med en mask och en jättelössnopp och dansade för mig och jag var tvungen att ta på den,, haha.. Sen vidare ner o käka på en restaurang för att sedan gå till en KaraokePub och där var jag givetsvis tvungen att sjunga en del, jag som verkligen inte kan men så full som jag var så gick det jättebra! Vidare ner på Heartbreak och sälja mustittar och ja, jag fick ihop ca 700:- på det
    Sen gick vi till Max och åt och jag var hemma 03.40

Vilken underbar dag jag hade och allt var så planerat och så otrolig roligt och genomtänkt. Jag hade ingen aning och trodde jag inte skulle få ngn möhippa men tji fick jag.
    Var bara tvungen att dela med mig

• Svar på tråden Fick en galen Möhippa!
  • carin1983

Låter verkligen super roligt.

• bara jag

Vad roligt för dig!! Du verkar ha haft en toppendag!

• Anettan73

Du verkar haft fullt upp av att ha kul...
  • 3Maj08

Ja och det roligaste var att jag inte trodde jag skulle få någon nu. Det är ju 5 veckor kvar och jag trodde att OM det skulle bli ngt så trodde jag det skulle bli ngt litet och kanske 2 veckor innan eller något. Har vart på tärnan några gånger och pikat men hon har verkat helt ointresserad så jag trodde det var kört Sen fattade jag heller ingenting och hade planerat dagen men det var bara att haka på och släppa kontrollmänniskan som jag är

Allt var så bra planerat och igenomtänkt. De hade tydligen planerat detta sen inbjudningskorten skickats ut i Jan. Jag blev så himla glad och allt detta hade jag inte räknad med. Högt över förväntan

• Nikajo

Jättekul låter det. Lyllos dig!

• MajoJonas

Hahaha, så kul!

Jag är lite nervös över min möhippa, det är jobbigt att det ska inträffa något som jag inte kan få bestämma över

• 3Maj08
    MajoJonas skrev 2008-03-31 19:01:37 följande:
    Hahaha, så kul! Jag är lite nervös över min möhippa, det är jobbigt att det ska inträffa något som jag inte kan få bestämma över
    Det är just det, man får inte bestämma utan bara haka på och göra som de säger
    Jag är en kontrollmänniska ut i fingertopparna och fick lämna alla mina ägodelar i lokalen hela dagen och natten. Gissa om det var svårt,, haha.. men man får bjuda på sig själv ibland. De hade så kul åt mig och tyckte jag var så duktig
  • hondafreak

Men guuud, om jag får nån möhippa hoppas jag att det är just sånt jag ska slippa som du råkade ut för !!!! Gör dom nåt sånt kommer det inte blir vidare roligt för mig , huh !
    Men kul för dig att det blev en lyckad hippa !

• AnnaochHenrik

Hahahaha... "Mustittar!"

• SoCh

Ha ha ha säger detsamma mustittar, så superkul! Det tjänade du ju bra på oxå, he he he!

• EmmaCaroline

Vilken rolig möhippa! Hoppas själv på något liknande, skulle vara grymt tråkigt om man tvingades ligga på ett spa en hel dag...

• 3Maj08
    EmmaCaroline skrev 2008-04-03 22:09:13 följande:
    Vilken rolig möhippa! Hoppas själv på något liknande, skulle vara grymt tråkigt om man tvingades ligga på ett spa en hel dag...
    Ja det ska ju vara galet när det är Möhippa, lite kan man ju bjuda på sigs jälv
  • mrsw2be

Fast jag skulle få panik om jag skulle springa runt på stan & sälja grejer.
    Har alltid sagt att jag skulle aldrig sätta på mig en tex luciakrona med morötter i & sälga tex kyssar eller nåt liknande.
    Sen kan jag hålla med om att man måste bjuda på sig själv & att det är lite galen dag, men jag skulle nog hellre ligga på ett spa & dricka vin.

3Maj08 skrev 2008-04-04 09:37:13 följande:
    Ja det ska ju vara galet när det är Möhippa, lite kan man ju bjuda på sigs jälv
  • RosaPärlan

...nä fy, det hade jag aldrig gått med på, jo sjunga kareoke...det var en kul grej!

Svar på tråden Fick en galen Möhippa!