• Brud för en dag

Tips på klänningar för tärnor till rimigt pris.. :)

Mina två systrar skall vaar tärnor på vårt bröllop.. men vi behöver hjälp att hitta bra klänningar till rimligt pris :) evigt tacksam för hjälp med detta..

• Svar på tråden Tips på klänningar för tärnor till rimigt pris.. :)
  • lotta070508

Hej, ska det vara någon speciell färg? Mina tärnor hittade jättesöta klänningar på vila som bara kostade 449:-. De ska ha gröna men det fanns även samma klänning i rosa, ljusbeige och lite mörkare guld-brun färg. De är jättesöta knälånga med lite tyll längst ner och blommor broderade upptill och nertill på sidan i samma färg som tyget och så ingår det tunna axelband som man kan sätta på om man vill. Mycket söta tycker jag. Lycka till!!!!

• nilia

Mina tärnor ska oxå ha klänningar från Vila! Jättefina till väldigt bra pris=)

• lotta070508

Vad roligt. De hade fantastisk service här i Lund på vila. Jag behövde 2 s och 1 m och de hade bara en s så en av tjejerna ringde runt i hela sverige och fixade till slut fram alla klänningarna och fick de nerskickade hit till lundabutiken. Det kallar jag bra service. Jag är lite sugen på att köpa en själv oxå i annan färg då jag ska gå på bröllop i september. HMMMMM....

• Lajsan

vad är största storleken på klänningarna?

• Lajsan

ok, tack. Min tärna har väl stl 46-48 så de kanske blir för litet

• Mrs G to be

Två av mina systrar ska också vara tärnor. Även de köpte klänningar av märket Vila, efter tips från Nikajo här på BT! Hon startade en tråd om detta häromdagen som hette något med att hon hittat tärnklänningar på lunchen. Hon har lagt in en bild på klänningen i sitt galleri så gå in och titta där. Klänningen finns i rosa, ivory och ljusbrun/beige och kostar 449 kr.

• Bröllopsdrömmaren

idag var jag o shoppade lite, o då såg jag att det finns en hel del fina festklänningar typ på Vila, Vero Moda.. inte bara fina sommarklänningar utan i fina tyger med broderier, spets osv!

• Bröllopsdrömmaren

oj, vad mitt inlägg kom sent! du har ju redan fått det tipset =)

Svar på tråden Tips på klänningar för tärnor till rimigt pris.. :)