Orena tankar?
Jag har ett problem som jag faktiskt inte vet riktigt vad jag ska göra åt eller ens om jag ska göra nåt åt det...Jag är sambo med världens bästa kille sedan ett antal år tillbaks och vi har det hur bra som helst på alla sätt och vis, det finns ingen bättre för mig helt enkelt och nästa vecka ska vi förlova oss, något jag verkligen längtar efter! Problemet jag har är att jag har blivit väldigt svag för en kollega sista veckorna, har börjat tänka vad jag ska ha på mig de dagar vi ska jobba ihop och så vidare...han finns ofta i mina tankar, vilket jag skäms över. Han är så charmig, snygg med sååå fina ögon vilket får mig helt svag...Jag skulle aldrig drömma om att göra nåt dumt med honom, mot min sambo, det är inte på det planet, men jag kan inte hjälpa att jag fantiserar om honom. Jag vet att det är vanligt men det känns så taskigt mot min sambo nu när det är förlovningsdags och allt, jag vill bara ha min sambo i tankarna då! Någon som varit i en liknande situation? Och vad gör man åt det? Går det över av sig själv? Jag har så dåligt samvete...