Hur vanligt är det att få kalla fötter inför bröllopet?
lycklig78
Det är normalt, det händer mig ibland oxå och jag har varit tillsammans med min man sedan -99 och vi har två barn ihop. Jag har även drömt att jag sagt till honom att vara otrogen, att nu har vi våra två barn och jag älskar honom och så men jag vill inte ha sex längre och t o m pekade ut tjejen som han skulle ha sex med, vilket var ett ex's fd flickvän - känn på den du! kan tillägga att detta skedde när jag var gravid med barn no 2, min man bara stirrade på mig när jag berättade sen sa han "KOM IHÅG ATT DET VAR D-U SOM DRÖMDE DETTA!! INTE JAG!!!" *s* Jag tolkar inte det som ngnting öht, att jag skulle vilja att han var otrogen eller att jag inte vill ha sex mer finns inte på världskartan så jag skulle inte fundera så mkt över dina drömmar.....
girl in love - att gifta sig är NADA i jämförelse att skaffa barn ihop, förvånande nog verkar många fundera MER över det än att sätta ett barn till världen - du är ju för ALLTID bunden till denna person sedan....tål att tänkas på, inte kul att ha ett ex där kommunikationen inte fungerar och så har man ett barn ihop. Finns många skräckhistorier kring detta......