• Mollen

Billiga brudklänningar - finns de?

Brudklänningar är så sjuuuukt dyrt (som ni säkert märkt). Jag har ingen lust att lägga 6000 spänn på en klänning. Någon som har några tips på var man kan hitta billigare klänningar? Gärna i Stockholm. Kina känns inte som ett alternativ tyvärr.

Tack så länge!

• Svar på tråden Billiga brudklänningar - finns de?
  • maella

tradera, min där, 1000 med frakt.

• johansdotter

tradera...
    även jag säljer min oanvända där...

• Firren1

Köpte min på Bröllopskällan på hornsgatan. Dom hade några klänningar på rea. Vet inte om dom har det jämt, men åk dit och kika eller ring dit. Hittade en för 1000kr som jag gillade. Det var mkt billigare än att hyra tom.

• johansdotter

Jooo...hyra kostar ofta lika mycket om inte mer än att köpa....helt sjukt...

Firren1 skrev 2008-03-28 21:16:38 följande:
    Köpte min på Bröllopskällan på hornsgatan. Dom hade några klänningar på rea. Vet inte om dom har det jämt, men åk dit och kika eller ring dit. Hittade en för 1000kr som jag gillade. Det var mkt billigare än att hyra tom.
  • Garonne

Ska det vara en klassisk brudklänning? Jag köpte en tärn/balklänning i matt guldfärg för 2000. Vet inte vad jag ska ge för tips dock, jag snubblade över denna. En pärla hade ramlat bort (det fanns nya att sy dit), en söm hade släppt aningens lite och eftersom dom inte gjorde ändringar i affären så drog hon av 1000 istället (den hade alltså kostat 3000...). jag är jättenöjd!

• Yrvädret

Billigt och billigt
    Men denna affär kommer jag nog handla ifrån. De har dessutom som de säger, mycket på lager och en hel del med mycket kort leveranstid Lycka till!!!
    www.bridaloutlet.se/

• misstrixie

Kolla efter NIXA-klänningar, jättefina och många modeller att välja på.

• Mollen

Jag vill ha en enkel brudklänning, inte så mycket krusiduller och släp. Har kollat bridaloutlet och tycker de verkar helt ok också, men tänkte om det fanns fler alternativ....

• Mollen

Hur ligger Nixa-klänningarna i pris? Var finns de i Stockholmsområdet?

Svar på tråden Billiga brudklänningar - finns de?