Eksjöbrud08 skrev 2008-03-28 21:32:44 följande:
Prova kinaklänningar! Det är mycket billigare än bridaloutlet (som till viss del köper sina klänningar från kina). Jag har hittat en klänning på nätet som kostade ca 7 tusen. Bilderna skickade jag till
Kanacca.com. Om en månad får jag klänningen med underkjol, matchande sjal och handväska, två tiaror, två halsband, två armband, två par örhängen och en slöja för det eminenta priset 320 dollar (stax under 2000 kr). Tror knappt du kan få det billigare.
Visst du kan inte prova! men du kan måttbeställa och till det priset så har jag räknat med att jag lätt kan lägga några hundralappar till en sömerska i sverige så den sitter helt perfekt. Något som lockar? då får du gärna kontaka mig eller läsa mer på kinatråden.
Jag har kollat sidan som du rekommenderade, verkar helt fantastisk!
Eftersom tråden är rätt gammal så undrar jag om du kan ge lite "efter-info" också, hur var klänningen när den väl kom? Satt den bra eller behövdes det mkt korrigeringar? Var du nöjd helt enkelt?
Står i begrepp att beställa tack vare din rekommendation, så jag hoppas på ett positivt svar!
Tack än en gång!