Nä tyvärr... Kalas INNAN stora dagen är strängt förbjudet... Då blir den rätta dagen ett antiklimax om man redan har firat allt...
Sen bor vi ju inte så stort... min närmsta familj består av tre syskon, två syskonbarn, min mamma, hennes man, min pappa m fru, min farmor och så vi fem... dvs 15 pers...
Daniels familj består av 4 syskon, 7 syskonbarn, hans mamma, hans morfar, fyra respektive coh så vi fem dvs 22 pers...
Skulle vi ha kalas samtidigt för alla så hade det blivit 37 pers i vårt lilla radhus *asg*
vi som inte ens fick plats vid bordet nu när daniels familj var här trots iläggsskiva och en JÄ...LA massa stolar ihopträngda.
Skithemskt faktiskt... Åh vad jag vill ha en stor matsal m plats för iallafall 30 pers. Suckar... Vi har ju ofta middagar och sånt och vi AVSKYR att vi ej kan bjuda många.
Sedan på själva födelsedagen så firar vi alltid bara familjen, och så på fredagen där så blir det med vänner som vill komma och uppvakta... så det blir ju FYRA DAGAR för Alice (Emil fyllde på en fredag, så där slog vi ihop familj och vännerfirandet).
Tårta MÅSTE man ju ha när man har barn!!! det kan vi inte skippa Embo, då blir dom ju jätteledsna...
så tyvärr tjejer. Just den helgen KAN jag verkligen inte
Hur gärna jag än skulle vilja för tro mig det skulle jag verkligen vilja...